Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Żwirki 23
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2872981 , fax. 032 2872241
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Żwirki 23 23
41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 2872981, fax. 032 2872241
REGON: 27104905100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.piekary.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług transportowych, obejmujących przewóz osób i towarów w trybie jazda od drzwi do drzwi, na powtarzających się krótkich trasach miejskich i terenowych na terenie miasta Piekary Śląskie oraz sporadyczne wyjazdy do miejscowości zlokalizowanych do 30 km od granic administracyjnych miasta Piekary Śląskie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych, obejmujących przewóz osób i towarów w trybie jazda od drzwi do drzwi, na powtarzających się krótkich trasach miejskich i terenowych na terenie miasta Piekary Śląskie oraz sporadyczne wyjazdy do miejscowości zlokalizowanych do 30 km od granic administracyjnych miasta Piekary Śląskie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto Wykonawca winien wykazać, że: 2.1 W okresie ostatnich 3 lat zrealizował przynajmniej jedną usługę o takim samym zakresie przedmiotowym i wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto. 2.2 Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (min. 2 osoby), posiadają wymagane uprawnienia do kierowania pojazdami - prawo jazdy kategorii B, 2.3 Dysponuje co najmniej dwoma samochodami dostawczymi o masie całkowitej do 3,5 t ze skrzynią ładunkową, spełniającymi następujące warunki: a) samochód z możliwością przewozu co najmniej 2 osób (pasażerów) oraz elementów o długości do 4 m, z wyposażeniem dodatkowym: - stojak do przewozu stolarki okiennej (piramidka), - plandeka; b) samochód z możliwością przewozu co najmniej 4 osób (pasażerów) oraz materiałów. 2.4 Samochody są dopuszczone do ruchu, sprawne techniczne i niezawodne w obsłudze. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania ww. wymogów Wykonawca winien przedłożyć: - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz usług o takim samym zakresie przedmiotowym, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie - załącznik nr 2 do SIWZ; - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ lub wykaz osób i podmiotów sporządzony wg wspomnianego zał. nr 3 wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania pojazdami - prawo jazdy kategorii B, - wskazanie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.piekary.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem samochodu wraz z kierowcą na potrzeby ADM I, ADM II, Działu Gospodarczego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób. Oznaczenie sprawy: OZ/U/16/3/EO
Dodano: 2016-03-03 - Wynajem 3 samochodów wraz z kierowcami na potrzeby ADM I Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Dodano: 2016-03-01 - Wynajem samochodu wraz z kierowcą na potrzeby ADM II Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Dodano: 2016-02-25 - Wynajem samochodu wraz z kierowcą na potrzeby Działu Gospodarczego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Dodano: 2016-02-22 - Wynajem samochodu dyspozycyjnego wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Dodano: 2016-02-22 - Usługi przewozowe świadczone na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego przy OSiR Bytom w roku 2016 - mikrobusy
Dodano: 2016-01-22 - Przewóz uczestników Programu Aktywizacja i Integracja na trasie: siedziba MOPS, ul. Kolejowa 2 do Śląskiego Ogrodu Botanicznego, ul. Sosnowa 5 i z powrotem.
Dodano: 2015-05-26 - Wynajem samochodu wraz z kierowcą na potrzeby ADM II Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Dodano: 2015-03-24 - Wynajem samochodu dyspozycyjnego wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Dodano: 2015-03-24