Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim ogłasza przetarg
- Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 23
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (025) 7817400 , fax. (025) 7817460
- Data zamieszczenia: 2009-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim
ul. Wolności 23 23
08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
tel. (025) 7817400, fax. (025) 7817460 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sokolowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu oraz roboty remontowo-budowlane szybu dźwigowego i dostosowanie kondygnacji wewnętrznych do transportu osób i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich łącznie z badaniem dozorowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu oraz roboty remontowo-budowlane szybu dźwigowego i dostosowanie kondygnacji wewnętrznych do transportu osób i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich łącznie z badaniem dozorowym (opłacenie kosztów badania i rejestracji dźwigu) niezbędną dokumentacją eksploatacji i użytkowania dźwigu z udzieleniem 36-miesięcznej gwarancji. Budynek posiada 4 kondygnacje łącznie z piwnicą. Przewiduje się przebudowę kondygnacji wewnętrznych i dobudowę szybu dźwigowego, panoramicznego. Ewentualne adaptacje budowlane wynikające z konstrukcji oferowanego dźwigu i istniejącej budowy kondygnacji budynku Wykonawca uzgadnia z Biurem Projektowym na koszt własny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2500
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta składana przez Wykonawców powinna być sporządzona na Formularzu Oferty zamieszczonym w Rozdziale II SIWZ. 2. Przed złożeniem oferty, Wykonawcy zobowiązani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, lokalizacją, charakterystyką i zakresem robót, istniejącą dokumentacją projektową (wizja lokalna). Na Wykonawcy przystępującym do przetargu ciąży obowiązek dokonania niezbędnych sprawdzeń, wyliczeń, ekspertyz w celu zapewnienia jednoznaczności składanej oferty zarówno w zakresie cenowo - przedmiotowym jak również odnośnie terminu wykonania robót. 3. Oferta napisana w języku polskim, w sposób trwały np. na maszynie do pisania lub komputerze. 4. Każda strona oferty oraz załączników powinna być ponumerowana i trwale spięta. 5. Strony oferty, w tym także strony załączników oraz wszelkie miejsca gdzie Wykonawca naniósł zmiany będą podpisane i datowane przez Wykonawcę lub jego upełnomocnionego przedstawiciela. 6. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów. 7. W przypadku, gdy załączniki do oferty są kopią wymaganego dokumentu, kopia powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sam lub przez upoważnionego reprezentanta firmy. Złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty, jak również złożenie oferty częściowej lub wielowariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert tego Wykonawcy. 9. Do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami pkt. 3 SIWZ. 10. Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami zostanie wypełniony ściśle według postanowień niniejszej SIWZ, bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian przez Wykonawcę. W przypadku gdy jakakolwiek część dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on (nie dotyczy). 11. Cena oferty musi być podana w złotych polskich, w wysokości netto, jak również należy podać wartość brutto tj. z należnym podatkiem VAT
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 pzp; 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp; 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z SIWZ i projektem umowy i nie wnosi zastrzeżeń do zawartych treści; 4a. Aktualny dokument, z uwzględnieniem ostatnich zmian, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, tj. wypis z właściwego rejestru działalności gospodarczej przedsiębiorcy składającego ofertę lub zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzający, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy; 4b. W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka obowiązuje dołączenie umowy tej spółki; 5. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego (Urząd Skarbowy) o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 6. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składakami na ubezpieczenia społeczne datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 7. Wykaz personelu Wykonawcy, odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do zaangażowania w realizację zamówienia oraz nadzoru nad jego wykonawstwem. Jeżeli osoby przewidziane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie są jego pracownikami, należy również dołączyć kopie uprawnień, dyplomów i zaświadczeń o kwalifikacjach do realizacji zamówienia. 8. Wykaz potwierdzający realizację w latach 2005 - 2009 - zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, minimum 3 zadania budowy dźwigów łącznie z robotami budowlanymi, w obiektach użyteczności publicznej z podaniem ich wartości, nie mniej niż 250 000 zł., oraz załączenie dokumentów potwierdzających należytą staranność wykonania: referencje, protokóły UDT, protokóły końcowe, dokumenty poświadczające wartość zamówienia - kopia umowy, rachunki. Oferta nie spełniająca wymienionego warunku zostanie odrzucona; 9. Oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej; 10. Dowód wpłacenia wadium 11. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 300 000,00 zł.; 12. Warunki gwarancji, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dźwigu; 13. Złożenie oświadczenia o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto niniejszej usługi; 14. Kosztorys ofertowy wg. wzoru w SIWZ; 15. Parafowany projekt umowy Załącznik do SIWZ; 16. Oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznej bezwarunkowej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty; Składane dokumenty należy złożyć w formie oryginału, oryginału odpisu, wypisu lub kopii poświadczonych z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolowpodlaski.asi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wymiana elementów/podzespołów urządzeń dźwigowych w budynku Urzędu Skarbowego Warszawa-Ursynów i dostawa urządzenia dźwigowego dla Urzędu Skarbowego w Ostrołęce
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa i montaż windy dla czytelników Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Iłży
Dodano: 2016-05-24 - Zakup i montaż dźwigu osobowego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Inspektoratu ZUS w Ostrołęce
Dodano: 2016-04-18 - SVA/NDM/11: Wykonanie zamiennego projektu szybu windowego, wykonanie robót budowlanych związanych z dobudową szybu windowego przy budynku biurowym, ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Maz. oraz dostawa i montaż windy osobowej przeznaczonej do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-02-29 - ZP/INW/14/15/PN dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 3 a. oraz demontaż starego urządzenia dźwigowego wraz z jego utylizacją
Dodano: 2015-10-29 - DOSTAWA I MONTAŻ WINDY WEWNĘTRZNEJ OSOBOWEJ DOSTOSOWANEJ DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM IM. J. KORCZAKA W MŁAWIE
Dodano: 2015-10-07 - Remont dźwigu szpitalnego w pawilonie nr 5 Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii
Dodano: 2015-09-18 - Modernizacja dźwigu osobowo-towarowego zlokalizowanego w budynku archiwum zakładowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego przy ul. Chrobrego 29 w Warszawie
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa doposażenia w sprzęt dla osób niepełnosprawnych ruchowo w ramach realizacji projektu pod nazwą Poprawa oferty kulturalnej i dostępności Centrum Interpretacji Zabytku Muzeum Warszawy.
Dodano: 2015-08-18 - Dostawa doposażenia w sprzęt dla osób niepełnosprawnych ruchowo w ramach realizacji projektu pod nazwą Poprawa oferty kulturalnej i dostępności Centrum Interpretacji Zabytku Muzeum Warszawy.
Dodano: 2015-07-20