Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych ogłasza przetarg
- Adres: 40-844 Katowice, ul. Stanisława Kossutha 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2546031 , fax. 32 2541717
- Data zamieszczenia: 2022-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych
ul. Stanisława Kossutha 6
40-844 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2546031, fax. 32 2541717
REGON: 271590804 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i instalacja urządzeń systemu zasilania awaryjnego wraz z akcesoriami - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż instalacja i uruchomienie urządzeń systemu zasilania awaryjnego 230/400VAC 72kVA z baterią akumulatorów z akcesoriami (dalej „Urządzenia”). System zasilania awaryjnego ma się składać z elementów wyszczególnionych w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1 do SWZ.System zasilania awaryjnego ma być zintegrowany z istniejącą rozdzielnicą szynową 0,4 kV o prądzie znamionowym szyn 1000A znajdującą się w pomieszczeniu 03 w siedzibie Zamawiającego (dokumentacja rozdzielnicy do wglądu u Zamawiającego). Miejscem montażu i instalacji urządzeń systemu zasilania awaryjnego z akcesoriami jest pomieszczenie 08 w siedzibie Zamawiającego, które należy do tego zadania przystosować. Schemat pomieszczenia przedstawiony jest w załączniku Nr 8 do SWZ.Zakres robót przystosowawczych stanowi integralną część zamówienia i polegać będzie na: 1. rozebraniu ścianki działowej gr. 10 cm., 2. wykonaniu okładziny w płyty p.poż 12,5 mm na ścianie o wymiarach 5,70m x 2,62m, 3. częściowej wymianie tynków ścian, 4. wykonaniu gładzi gipsowej ścian i sufitów, 5. robotach malarskich farbami lateksowymi, 6. wymianie drzwi i okien na nowe o ognioodporności EI 30, 7. wykonaniu klimatyzacji w oparciu o dwa klimatyzatory typu split o mocy 5 kW każdy, 8. wykonaniu posadzki technicznej z płytek gressowych, 9. wywozie i utylizacji odpadów.Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi Urządzeń. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego a jego zakres obejmować obsługę i eksploatacje przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby:1. wraz z ofertą Wykonawca dostarczył dokumentację techniczną producenta, specyfikację techniczną producenta lub instrukcję obsługi producenta, w postaci papierowej, plików pdf lub linków do dokumentów na stronach producenta potwierdzającą spełnianie wymagań przedstawionych w Specyfikacji technicznej. Dostarczone dokumenty muszą być opracowane w języku polskim lub angielskim.2. instalacja Urządzeń, pełna konfiguracja oraz szkolenia były przeprowadzone w normalnych godzinach pracy Zamawiającego tj. między godz. 8:00 a 16:00 pod nadzorem personelu Zamawiającego; 3. wszystkie Urządzenia były ze sobą w pełni kompatybilne;4. poszczególne Urządzenia były rozmieszczone zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;Zamawiający wymaga, aby została zapewniona możliwość rozbudowy Urządzeń oraz dostępność części zamiennych dla wyżej ww. Urządzeń przez okres co najmniej 3 lat od momentu odbioru przedmiotu zamówienia.Dodatkowe wymagania:1. dostarczane produkty winny pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 3 do SWZ, będącym integralną częścią Specyfikacji Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31430000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i instalacja urządzeń systemu zasilania awaryjnego wraz z akcesoriami
Dodano: 2022-10-24 - Dostawa akumulatorów
Dodano: 2020-07-21 - Dostawa akumulatorów oraz dostawa akumulatorów z wykonaniem przeglądu technicznego UPS-ów
Dodano: 2020-04-10 - Dostawa baterii ogniw litowych
Dodano: 2020-03-13 - Dostawa baterii ogniw litowych
Dodano: 2019-10-14 - Dostawy akumulatorów
Dodano: 2017-04-07 - CZĘŚĆ 1 Opracowanie, wykonanie i dostawa kompletnej baterii (ogniwa LiFePO4 wraz z systemem nadzoru BMS) do zabudowy w osłonie o stopniu ochrony IP67 na podstawie charakterystyki technicznej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi dyrektywami, normami i przepisami. CZĘŚĆ 2 Opracowanie, wykonanie i dostarczenie kompletnego modułu ładowania baterii ogniw litowych (określonej w Części 1) na podstawie charakterystyki technicznej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi dyrektywami, normami i przepisami.
Dodano: 2016-11-24 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych akumulatorów i żarówek.
Dodano: 2016-11-22