Przetargi.pl
Dostawa akumulatorów oraz dostawa akumulatorów z wykonaniem przeglądu technicznego UPS-ów

Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7357654, , fax. 32 2288220
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
    Jana Pawła II 2
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 7357654, , fax. 32 2288220
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa akumulatorów oraz dostawa akumulatorów z wykonaniem przeglądu technicznego UPS-ów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1. Dostawa akumulatorów zgodnie z wykazem Tabeli nr 1 w Rozdziale 3 pkt 3.3 SIWZ: 1) Akumulatory do systemów zasilania awaryjnego, wykonane w technologii AGM spełniające minimalne wymagania wskazane w Tabeli 1 w Rozdziale 3 pkt 3.3 SIWZ. 2) Akumulatory muszą być kompatybilne z urządzeniami wskazanymi w kolumnie 2 Tabeli 1 (w Rozdziale 3 pkt 3.3 SIWZ) zatytułowanej „Przeznaczenie / opis”. 3) Akumulatory posiadające samouszczelniające się zawory ciśnieniowe zapobiegające powstawaniu nadmiernego ciśnienia w ogniwie. 4) Wykonawca pozostawia zużyte akumulatory Zamawiającemu. Ilość sztuk oraz parametry akumulatorów zostały określone w Tabeli 1 w Rozdziale 3 pkt 3.3 SIWZ. Pakiet 2. Dostawa, wymiana i montaż akumulatorów w technologii AGM oraz wykonanie przeglądu technicznego i sprawdzenie poprawności działania UPS-ów zgodnie z wykazem Tabeli nr 2 w Rozdziale 3 pkt 3.3 SIWZ: 1) W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca wykona: a. Dostawę i montaż akumulatorów do systemów zasilania awaryjnego, wykonanych w technologii AGM spełniających minimalne wymagania wskazane w Tabeli 2 w Rozdziale 3 pkt 3.3 SIWZ. b. Demontaż zużytych akumulatorów. c. Kontrolę warunków pracy UPS-ów. d. Analizę historii zdarzeń, diagnostykę oprogramowaniem serwisowym. e. Odstawienie urządzenia, bezpieczne przełączenie na by-pass. f. Czyszczenie wnętrza urządzenia. g. Kontrolę i sprawdzenie poprawności działania wentylatorów. h. Kontrolę i sprawdzenie poprawności działania konwertorów. i. Kontrolę i sprawdzenie kondensatorów. j. Sprawdzenie okablowania wewnętrznego. k. Sprawdzenie stanu izolacji zasilacza. l. Pomiar i regulację parametrów pracy. m. Sprawdzenie stanu zabezpieczeń wewnętrznych zasilacza/USP-a, akumulatorów. n. Kontrolę ciągłości i jakości połączeń przewodów ochronnych i głównych torów prądowych (wraz ze stanem zacisków przewodów zasilających na listwie zasilacza lub łącznika by-pass). o. Uruchomienie UPS-a i sprawdzenie prawidłowości jego działania w trybie normalnym, bateryjnym i by-pass. p. Kontrolę autonomii (symulacja zaniku napięcia zasilającego - praca z akumulatorów przy obciążeniu użytkownika przez czas wystarczający do oceny stanu akumulatorów). 2) Akumulatory muszą być kompatybilne z UPS-ami wskazanymi w kolumnie 2 Tabeli 2 (w Rozdziale 3 pkt 3.3 SIWZ) zatytułowanej „Producent / Typ / nr seryjny”. 3) Akumulatory posiadające samouszczelniające się zawory ciśnieniowe zapobiegające powstawaniu nadmiernego ciśnienia w ogniwie. 4) Wykonawca po przeprowadzonej kontroli zobowiązany jest do wystawienia pisemnego potwierdzenia wykonanych czynności wraz z protokołem potwierdzającym sprawność UPS-ów oraz dopuszczenie do eksploatacji dla każdego urządzenia oddzielnie. 5) Wykonawca pozostawia zużyte akumulatory Zamawiającemu. Wykaz UPS-ów wraz z liczbą sztuk akumulatorów oraz minimalnymi parametrami akumulatorów zawarto w Tabeli 2 w Rozdziale 3 pkt 3.3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31430000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach