Przetargi.pl
Dostawa monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem przeznaczonych dla nowych pomieszczeń powstałych w wyniku nadbudowy kondygnacji oraz adaptacji pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Kawęczyńskiej 2 w Warszawie, w ramach inwestycji pn. „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 30 w Warszawie przy ul. Kawęczyńskiej 2 wraz z zagospodarowaniem terenu”.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ ogłasza przetarg

  • Adres: 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48224438048 , fax. +484438186
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ
    ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
    03-708 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48224438048, fax. +484438186
    REGON: 01525966300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.praga-pn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem przeznaczonych dla nowych pomieszczeń powstałych w wyniku nadbudowy kondygnacji oraz adaptacji pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Kawęczyńskiej 2 w Warszawie, w ramach inwestycji pn. „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 30 w Warszawie przy ul. Kawęczyńskiej 2 wraz z zagospodarowaniem terenu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem przeznaczonych dla nowych pomieszczeń powstałych w wyniku nadbudowy kondygnacji oraz adaptacji pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Kawęczyńskiej 2 w Warszawie, w ramach inwestycji pn. „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 30 w Warszawie przy ul. Kawęczyńskiej 2 wraz z zagospodarowaniem terenu”. 2. Szczegółowy opis, zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniku nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia. Treść ogłoszenia o Zamówieniu wraz z załącznikami została opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.praga-pn.waw.pl 3. Ochrona danych osobowych: 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, tym samym, dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem przeznaczonych dla nowych pomieszczeń powstałych w wyniku nadbudowy kondygnacji oraz adaptacji pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Kawęczyńskiej 2 w Warszawie, w ramach inwestycji pn. „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 30 w Warszawie przy ul. Kawęczyńskiej 2 wraz z zagospodarowaniem terenu”. 3) Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej. 4) Dane osobowe Wykonawcy, zawarte w protokole postępowania, będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 7 do Ogłoszenia o zamówieniu. 6) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w pkt 2 powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w pkt 2 powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. 7) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie: art. 26 ust. 2, 26 ust.2f oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, b) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2, 26 ust.2f oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, 8) W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta we wzorze wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 9) Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: a) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawe, otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, a w przypadku udostępniania protokołu z postępowania już zakończonego, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. b) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 4. Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (dalej wniosek) wraz z pozostałymi załącznikami, należy pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://www.praga-pn.waw.pl 2) Do wniosku należy załączyć: a) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do Ogłoszenia b) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 6 do Ogłoszenia c) Formularz asortymentowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu. Formularz asortymentowy jest dokumentem niezbędnym na tym etapie postępowania. Jego treść pozwala na dokonanie oceny w zakresie spełnienia przez oferowane dostawy wymogów Zamawiającego (spełnienia warunku przedmiotowego). W formularzu asortymentowym, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania:  producenta i modelu oferowanego sprzętu,  okresu gwarancji, jeżeli jest inny niż minimalnie wymagany przez Zamawiającego,  czy oferowany sprzęt spełnia/nie spełnia wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w zakresie normy CE, wykonawca wskazuje konkretne rozwiązanie w treści tabeli, a do tabeli załącza opis rozwiązania równoważnego lub inne stosowne dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Niezłożenie formularza, złożenie niekompletnego formularza, złożenie formularza zawierającego błędy lub z treści którego wynikać będzie, że oferowane dostawy nie spełniają wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, będzie oznaczało, że Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu i skutkować będzie niedopuszczeniem Wykonawcy do udziału w licytacji elektronicznej (art. 76 ust. 2 ustawy Pzp). d) Dowody (dokumenty, opis, inne) potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne, spełniają wymagania określone przez zamawiającego (dotyczy wyłącznie Wykonawców powołujących się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego – art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). e) Pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem (składane z wnioskiem, jeśli dotyczy): - W przypadku gdy umocowanie osoby składającej wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawca, który składa wniosek za pośrednictwem pełnomocnika, winien dołączyć do wniosku, dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie odpowiednio do złożenia wniosku wraz z załącznikami, do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej, do podpisania innych oświadczeń i dokumentów składanych w toku postępowania, do podpisania umowy. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu gdy uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych. - W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu (np. spółki cywilne, konsorcja), którzy są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. - Jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej będzie osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do składania ofert (postąpień) w trakcie licytacji elektronicznej. f) Zobowiązanie podmiotu – w przypadku wykonawcy, który w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego. (Zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych). 3) Wykonawca winien umieścić wniosek wraz z wymaganymi załącznikami w kopercie lub nieprzezroczystym opakowaniu zamkniętym w sposób trwały. Opakowanie musi być opatrzone następującymi danymi: nazwą firmy albo imieniem i nazwiskiem, adresem siedziby albo miejscem wykonywania działalności (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) oraz nazwą zamówienia nadana przez zamawiającego. Wykonawca może dostarczyć wniosek za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 4) Wniosek wraz z załącznikami musi spełniać następujące wymogi:  musi zostać sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem i opatrzony czytelnym podpisem. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/-ób upoważnionej/-ych do reprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej.  poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) we wniosku, muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą(-e) wniosek,  dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę; w razie wątpliwości czy rozbieżności, za wiążące uznaje się wersję polskojęzyczną,  zaleca się ponumerowanie stron oferty i wszystkich dokumentów załączonych do wniosku oraz połączenie ich w sposób trwały, 5) Z zawrtością wniosków wraz z załącznikami nie można się zapoznać przed upływem terminu do ich złożenia. 5. Załączniki do Ogłoszenia o zamówieniu dostępne na stronie Zamawiającego www.praga-pn.waw.pl: Załącznik nr 1 – Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowy, Załącznik nr 3 – Wzór umowy, Załącznik nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 5 – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, Załącznik nr 6 – Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, Załącznik nr 7 - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie przepisów prawa, Załącznik nr 8 – Wykaz dostaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium będzie zabezpieczało ofertę Wykonawcy, który w wyniku przeprowadzenia licytacji elektronicznej złoży najkorzystniejszą ofertę. 3. Zamawiający wymaga, aby wadium zostało wniesione przed upływem terminu otwarcia licytacji elektronicznej, z tym zastrzeżeniem, że dokładny termin wniesienia wadium zostanie określony w zaproszeniu do składania ofert . 4. Termin związania ofertą Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę w toku licytacji wynosi 30 dni. Wadium obejmuje cały okres związania ofertą. 5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu otwarcia licytacji elektronicznej. 6. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu wyznaczonego w zaproszeniu do składania ofert, nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. W powyższym zakresie znajduje zastosowanie art. 70 4 Kodeksu Cywilnego w zw. z art. 14 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 8. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Citi Handlowym w Warszawie S.A. 65 1030 1508 0000 0005 5002 6147 (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2) Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ust. 1 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu wyznaczonego w zaproszeniu do składania ofert w licytacji elektronicznej. 3) Wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 7 powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, należy złożyć je w kasie Zamawiającego, przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15 w Warszawie (Wydział Obsługi Mieszkańców - stanowisko 10 lub 11 na parterze; w godz. 8:00 - 16:00) w terminie określonym w zaproszeniu do składania ofert w licytacji elektronicznej. 4) Z treści złożonego poręczenia lub złożonej gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp: 5) Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ, ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15, 03 –708 Warszawa. 9. Zwrot wadium -Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zatrzymanie wadium - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 11. Zamawiający informuje, że w przypadku braku przedłożenia przez Wykonawcę wymaganych dokumentów, określonych przez Zamawiającego w sekcji III.7) pkt 2 Ogłoszenia o zamówieniu przed datą podpisania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co skutkować będzie zatrzymaniem wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 3) ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza oświadczeniami, o których mowa w pkt III. 3) ogłoszenia, wykonawca składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: a) Formularz asortymentowy - Załącznik nr 2 do Ogłoszenia o zamówieniu, b) Dowody (dokumenty, opis, inne) potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne w zakresie normy CE, spełniają wymagania określone przez zamawiającego (dotyczy wyłącznie Wykonawców powołujących się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego – art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). c) Pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem (jeśli dotyczy): d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy); Instrukcja składania dokumentów, o których mowa powyżej została zawarta w sekcji II pkt II.4) Ogłoszenia. 2. Dokumenty składane przez Wykonawcę, który złoży najkorzystniejszą ofertę w toku licytacji elektronicznej, przed zawarciem umowy: - Kopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dot. ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach