Przetargi.pl
DOSTAWA MINIKOPARKI I PRZYCZEPKI TRANSPORTOWEJ

TRANS-WOD-KAN Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Kosynierów Gdyńskich 47
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 728 59 70 , fax. 0-95 728 59 55
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: TRANS-WOD-KAN Sp. z o. o.
    ul. Kosynierów Gdyńskich 47 47
    66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie
    tel. 0-95 728 59 70, fax. 0-95 728 59 55
    REGON: 21120233500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.trans.pwikgo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka zależna od Administracji samorządowej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MINIKOPARKI I PRZYCZEPKI TRANSPORTOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Minikoparki 1) Moc silnika większa równa 9,5kW Diesel 2) Masa pojazdu większa równa 1650 kg 3) Gąsienice gumowe 4) Hydrauliczna regulacja rozstawu osi w zakresie 960mm ÷1400mm 5) Lemiesz o zmiennej szerokości 6) Dwie prędkości pracy i przemieszczania się 7) Zintegrowane pompy hydrauliczne o max ciśnieniu 210 - 230 bar. 8) Wyjście hydrauliczne pod młot wyburzeniowy 9) Lampa robocza na ramieniu 10) Kabina z ogrzewaniem 11) Przednia szyba podnoszona 12) Głębokość kopania większa równa 2,2m 13) Zasięg kopania większa równa 3,6m 14) Obrót ramienia o 360 stopni 15) Sterowanie joystickiem 16) Szybkozłącze koparkowe do wymiany łyżek 17) Dwie łyżki z zębami do kopania (25-30cm 1 szt., 35-40cm 1 szt.) + sworznie kpl. do każdej łyżki 18) Łyżka skarpowa 80÷100cm + sworznie 19) Zdolność pokonywania wzniesień min. 30% 20) Gwarancja 12 m-cy lub 2000 mtg 21) Certyfikat norm CE 22) Instrukcja obsługi w języku polskim Przyczepka transportowa 1) Dostosowana do przewożenia dostarczanej minikoparki 2) Zaczep kompletny atestowany ze sterownikiem hamulca 3) Rama podwozia ocynkowana 4) Minimalna ładowność 2100 kg 5) Zawieszenie 2 osiowe hamowane 6) Przestrzeń ładunkowa wyposażona w uchwyty do spinania sprzętu i najazdy 7) Koło podporowe, podpory stabilizujące śrubowe Fabrycznie nowe (rok produkcji 2009)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Odstąpiono
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostarczył co najmniej jedną minikoparkę o parametrach porównywalnych jak oferowana Zamawiającemu; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki zostały spełnione.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek 1 1), zobowiązany jest załączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie złożą wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub przez pełnomocnika działającego w ich imieniu), W celu potwierdzenia spełniania warunku 1 2) a) wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostaw oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają do niego zastosowanie zapisy §2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trans.pwikgo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach