Przetargi.pl
Dostawa biomasy ZREBKI WIERZBY ENERGETYCZNEJ, POZOSTALE ZREBKI DRZEWNE dla Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-460 Kamień Wielki, ul. Stawna 40
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7515828 , fax. 095 7515828
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Stawna 40 40
    66-460 Kamień Wielki, woj. lubuskie
    tel. 095 7515828, fax. 095 7515828
    REGON: 21117644800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskamien.powiatgorzowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa biomasy ZREBKI WIERZBY ENERGETYCZNEJ, POZOSTALE ZREBKI DRZEWNE dla Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:zrebki wierzby energetycznej, pozostale zrebki drzewne dla Domu Pomocy Spolecznej w Kamieniu Wielkim.2.Wilgotnosc zrebki20-35%.3.Stopien rozdrobnienia zrebki 20-50mm.4.Wymagane zamowienie na rok 2010 w ilosci 460 Mg.5.Cykl dostaw - transport wykonawcy, jeden raz w tygodniu. Zamawiajacy zastrzega sobie mozliwosc weryfikacji ilosci i czestotliwosci dostaw w ciagu trwania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 034130008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udzialu wykonawcow w postepowaniu jest:1.na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP: - posiadanie uprawnien do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadanie wiedzy i doświadczenia, - dysponowanie odpowiednim potencjalem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamowienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 3.Ocena spelnienia warunkow wymaganych od od wykonawcow zostanie dokonana wedlug formuly spelnia-nie spelnia. Niespelnienie chociazby jednego warunku skutkowac moze odrzuceniem oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spelnienia wymaganych warunkow wykonawcy obowiazani sa zlozyc nastepujace dokumenty:1.Wypelniony i podpisany formularz oferty - zalacznik nr1 do SIWZ.2.Oswiadczenie, ze wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ustawy PZP - zalacznik nr3 do SIWZ.3.Oswiadczenie wykonawcy o spelnieniu warunkow okreslonych w art.22ust.1 ustawy PZP - zalacznik nr2 do SIWZ.4.Aktualny odpis z wlasciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej, jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji dzialalnosci gospodarczej, wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie prze organ wydajacy.5.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jezeli ustawy nakladaja obowiazek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie dzialalnosci gospodarczej w zakresie objetym zamowieniem publicznym, zwanym dalej ZAMOWIENIEM.6.Zaswiadczenie wlasciwego Naczelnika Urzedu Skarbowego potwierdzajace, ze wykonawca nie zalega z oplaceniem podatkow lub zaswiadczenie, ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci lub wstrzymanie wykonania decyzji wlasciwego organu - wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu skladania ofert.7.Zaswiadczenie wlasciwego oddzialu Zakladu Ubezpieczen Spolecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spolecznego potwierdzajace, ze wykonawca nie zalega z oplacaniem oplat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub spoleczne lub zaswiadczenie, ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci lub wstrzymanie wykonania decyzji wlasciwego organu - wystwione nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu skladania ofert.8.Dokument potwierdzajacy, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej dzialanosci. Dokumenty skladane sa w formie oryginalu lub kserokopii poswiadczonej za zgodnosc z oryginalem przez wykonawce

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskamien.powiatgorzowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach