Przetargi.pl
Dostawa mięsa i wędlin na 2010 rok

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-340 Przytoczna, Rokitno 58
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7493024, 7494032 , fax. 0-95 7493024
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Rokitno 58 58
    66-340 Przytoczna, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7493024, 7494032, fax. 0-95 7493024
    REGON: 00031056800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.Miedzyrzecz.dps5.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa i wędlin na 2010 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA KOD CPV - 15131100-6 Lp. Nazwa artykułu - gramatura Ilość roczna / kg / + - 10 % 1. Mięso gulaszowe 500,00 kg 2. Karkówka z kością 550,00 kg 3. Schab z kością 300,00kg 4. Mięso mielone 250,00kg 5. Kiełbasa mortadela 250,00kg 6. Kiełbasa Piwna 180,00kg 7. Kiełbasa zwyczajna 240,00kg 8. Kiełbasa śląska 240,00kg 9. Kiełbasa parówkowa kg260,00 10. Wątrobianka 120,00kg 11. Salceson biały 150,00kg 12. Metka 180,00kg 13. Łopatka faszerowana 150,00kg 14. Kaszanka 100,00kg 15. Pieczeń rzymska 160,00kg 16. Boczek faszerowany 140,00kg 17. Kurczak świeży 230,00kg 18. Wątróbka drobiowa 100,00kg 19 Porcje rosołowe 520,00kg 20 Żeberka wieprzowe 200,00kg 21 Szynka gotowana 20,00kg 22 Boczek wędzony parzony 50,00kg 23 Udka z kurczaka 170,00kg 24 Żeberka wieprzowe 240,00kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - dostawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy jw. - dostawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, - dostawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - dostawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, 3. Zamawiający odrzuci ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, - w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia dostawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferent składa swoją ofertę na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 2. 2. Oferent winien wypełnić i szczegółowo obliczyć wartość składanej przez siebie oferty z wyszczególnieniem ceny netto, brutto i wartości ogólnej, na załączonym do SIWZ formularzu cenowym, stanowiącym załącznik Nr 3. 3. W ofercie należy złożyć oświadczenie określone w Art. 22 pkt. 1 ustawy jw.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.Miedzyrzecz.dps5.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach