Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 68-131 Witoszyn, ul. II Armii WP 34
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3604648 , fax. 068 3604648
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. II Armii WP 34 34
    68-131 Witoszyn, woj. lubuskie
    tel. 068 3604648, fax. 068 3604648
    REGON: 97003338500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III SIWZ . Warunki płatności:30 dni od dostawy i od otrzymania faktury VAT, po podpisaniu protokołu odbioru przez upowaznionego przedstawiciela Zamawiającego. Środkiem rozliczeniowym będzie PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia,2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują wykwalifikowanym personelem do wykonania zamówienia,3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena dokonywana będzie sposobem:spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru wg Rozdziału II SIWZ 2) Informację ogólną o wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków okreslonych w art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy wg załącznika nr 2 do oferty,4)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- złozone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem,5) koncesje,zezwolenia, licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,6)Zestawienie parametrów technicznych wg załącznika nr 3 do oferty, 7)gwarancje i serwis wg załącznika nr 4 do oferty, 8)Kopię certyfikatu CE potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub dopuszczenia przedmiotu zamówienia do użytkowania na terenie Polski,9) Katalog z instrukcją obsługi w języku polskim 10) upoważnienie do reprezentowania firmy. 11) Zgłoszenie uczestnictwa oraz załączniki do zgłoszenia uczestnictwa powinny zostać wypełnione ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia, bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę i podpisania przez osobę lub osoby upełnomocnione. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy wpisuje on - nie dotyczy-.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wymiarki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach