Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 68-131 Witoszyn, ul. II Armii WP 34
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3604648 , fax. 068 3604648
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. II Armii WP 34 34
68-131 Witoszyn, woj. lubuskie
tel. 068 3604648, fax. 068 3604648
REGON: 97003338500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III SIWZ . Warunki płatności:30 dni od dostawy i od otrzymania faktury VAT, po podpisaniu protokołu odbioru przez upowaznionego przedstawiciela Zamawiającego. Środkiem rozliczeniowym będzie PLN. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia,2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują wykwalifikowanym personelem do wykonania zamówienia,3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena dokonywana będzie sposobem:spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru wg Rozdziału II SIWZ 2) Informację ogólną o wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków okreslonych w art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy wg załącznika nr 2 do oferty,4)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- złozone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem,5) koncesje,zezwolenia, licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,6)Zestawienie parametrów technicznych wg załącznika nr 3 do oferty, 7)gwarancje i serwis wg załącznika nr 4 do oferty, 8)Kopię certyfikatu CE potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub dopuszczenia przedmiotu zamówienia do użytkowania na terenie Polski,9) Katalog z instrukcją obsługi w języku polskim 10) upoważnienie do reprezentowania firmy. 11) Zgłoszenie uczestnictwa oraz załączniki do zgłoszenia uczestnictwa powinny zostać wypełnione ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia, bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę i podpisania przez osobę lub osoby upełnomocnione. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy wpisuje on - nie dotyczy-.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wymiarki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO NOWEJ MASZYNY BUDOWLANEJ TYPU KOPARKO-ŁADOWARKA
Dodano: 2016-05-19 - SPRZEDAŻ I DOSTAWA NOWEJ MASZYNY BUDOWLANEJ TYPU KOPARKO-ŁADOWARKA
Dodano: 2016-03-25 - Dostawa Fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Dodano: 2015-07-02 - Dostawa koparko-ładowarki
Dodano: 2013-09-12 - Dostawa koparko-ładowarki
Dodano: 2013-07-23 - Dostawa nowej koparko-ładowarki
Dodano: 2013-05-10 - Dostawa nowej Koparko-ładowarki wraz z osprzętem
Dodano: 2011-12-22 - Dostawa koparko-ładowarki
Dodano: 2011-08-02 - Dostawa używanej koparko-ładowarki wraz z osprzętem
Dodano: 2011-03-04 - DOSTAWA MINIKOPARKI I PRZYCZEPKI TRANSPORTOWEJ
Dodano: 2009-11-26