Przetargi.pl
Dostawa mikroskopów laboratoryjnych studenckich

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mikroskopów laboratoryjnych studenckich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mikroskopów laboratoryjnych studenckich; część 1 - dostawa 10. mikroskopów laboratoryjnych studenckch, część 2 - dostawa 7. mikroskopu laboratoryjnych studenckich. 2. Adresy dostaw przedstawiono w załącznikach nr 5a i 5b - projektach umów do obu części. Zamawiający może zmienić miejsce dostawy w drodze jednostronnego oświadczenia. Oświadczenie w tym zakresie nie wymaga zachowania formy aneksu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a i 1b (parametry techniczne przedmiotu zamówienia) oraz 5a i 5b (projekty umów) do SIWZ. 4. Oznaczenia wg CPV: 38510000-3 Mikroskopy 5. Przedmiot umowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy. 6. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 6.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. 6.2. Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. 6.3. Gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy, przeglądy gwarancyjne, regulacje. 6.4. W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 6.5. Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy. 6.6. Transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. 7. Warunki realizacji: 7.1. Wykonawca swoim staraniem i kosztem przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia. 7.2. Przeszkolenie personelu Zamawiającego zostanie wykonane po dostawie urządzenia i jego uruchomieniu. Przeszkolenie personelu nastąpi w miejscu zainstalowania aparatury i zostanie potwierdzone protokołem, w którym wskazany zostanie zakres przeszkolenia, czas jego trwania oraz osoby biorące udział w szkoleniu ze strony Wykonawcy oraz Zamawiającego. 7.3. Przekazanie i odbiór techniczny przedmiotu umowy oraz testy funkcjonalności zostaną dokonane w obecności przedstawicieli stron. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez uwag. W razie wystąpienia jakichkolwiek niezgodności przedmiotu umowy z wymaganiami określonymi w umowie lub SIWZ, Wykonawca bez prawa do jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany jest w terminie 5 dni usunąć wszelkie usterki. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach lub odstępstwach, w 2 egzemplarzach po 1 dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. W protokole tym strony ustalą dodatkowy termin odbioru urządzeń. 7.4. Podpisanie protokołu odbioru przedmiotu umowy będzie dokonane po przeprowadzeniu przeszkolenia. 7.5. Podpisanie protokołu odbioru zawierającego jakiekolwiek uwagi dotyczące wykonania umowy nie stanowi potwierdzenia wykonania umowy i dochowania terminu, określonego w Rozdziale 4. SIWZ i nie jest podstawą do wystawienia faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT obejmującej wynagrodzenie jest podpisanie przez strony protokołu odbioru nie zawierającego jakichkolwiek uwag dotyczących niezgodności przedmiotu umowy z umową lub SIWZ.7.6. Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. 7.7. Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: a) instrukcja obsługi, b) karty gwarancyjne, c) deklaracja zgodności z normami CE (kserokopia). 8. Niedostarczenie w/w dokumentów będzie traktowane jako niewykonanie przedmiotu umowy. 7.9. Wykonawca wyznacza osobę do koordynowania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 7.10. Wykonawca będzie odpowiadał za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego. 8. Termin płatności wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wypełnionej faktury. Faktura musi zawierać informację z numerem umowy, na podstawie której została wystawiona oraz nazwę jednostki będącej beneficjentem dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38510000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach