Przetargi.pl
Dostawa mięsa, wędlin i drobiu, produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu na rok 2010

Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Dworcowa 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2814123 , fax. 032 2814123
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
    ul. Dworcowa 7 7
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 2814123, fax. 032 2814123
    REGON: 27783694000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa, wędlin i drobiu, produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem nin. zamówienia (z podziałem na zadania) jest dostawa do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych mięsa, wędlin i drobiu, produktów mleczarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2,3 do nin. specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamówienie może być udzielone wyłącznie Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 3.Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia. 4.Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki wymienione w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien przedłożyć : 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do specyfikacji); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 4 do specyfikacji);. 2.W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien przedłożyć : oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1. do siwz - formularz oferty),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach