Przetargi.pl
Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Powiat Janowski, ul. Jana Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, NIP: 8621525217 - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 149, 23-300 Janów Lubelski.

Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Zamoyskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 723 811 , fax. 158 723 811
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim
    ul. Zamoyskiego 149
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 158 723 811, fax. 158 723 811
    REGON: 36026545500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zazjanowlubelski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Powiat Janowski, ul. Jana Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, NIP: 8621525217 - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 149, 23-300 Janów Lubelski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim przy ul. Jana Zamoyskiego 149, 23- 300 Janów Lubelski, w asortymencie i ilości podanej w Formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15110000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1) , 2. Wypełniony formularz asortymentowo– ilościowo – cenowy (załącznik nr 2) , 3. Parafowany wzór umowy (załącznik nr 5) 4. Klauzula informacyjna RODO (załącznik nr 6) 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach