Przetargi.pl
Dostawa mięsa i wędlin dla Kuchni Szpitala Powiatowego w Zawierciu w okresie 12 miesiecy - 3 pakiety

Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6740361 , fax. 032 6721532
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
    ul. Miodowa 14 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6740361, fax. 032 6721532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa i wędlin dla Kuchni Szpitala Powiatowego w Zawierciu w okresie 12 miesiecy - 3 pakiety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Kuchni Szpitala Powiatowego w Zawierciu w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w pakietach 1-3. Pakiet nr 1 - Mięso i produkty mięsne Pakiet nr 2 - Drób Pakiet nr 3 - Wędl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W szczególności zamawiający warunkuje udział wykonawcy, który: a) ma zarejestrowaną działalność gospodarczą, b) złoży oświadczenie o stosowaniu lub wdrażaniu systemu HACCP albo certyfikat systemu HACCP wydany przez uprawnione firmy c) złoży oświadczenie , że wszystkie elementy wchodzące w zakres zamówienia są objęte stałym nadzorem Państwowej (Powiatowej) Inspekcji Weterynaryjnej. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie formuły spełnia- nie spełnia poprzez ocenę wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale V, pkt.1. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunku udziału zostanie wykluczony z postępowania, po wyczerpaniu przez zamawiającego dyspozycji wynikającej z treści art. 26 ust. 3, tj. wezwania do uzupełnienia dokumentów. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Celem potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału, zamawiający szczególnie wymaga, by wykonawca, który chce wziąć udział w postępowaniu wykazał że wykonał należycie co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż: dla zadania nr 1 - 40 000,- zł dla zadania nr 2 - 20 000,- zł dla zadania nr 3 - 10 000,- zł i odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za ten sam rodzaj zamówienia zamawiający uzna dostawy w zakresie mięsa i wędlin lub produktów mięsnych i wędliniarskich.. Ocena spełnienia warunku udziału zostanie dokonana osobno dla każdego zadania poprzez zastosowanie formuły spełnia- nie spełnia. Ocena spełnienia zostanie dokonana poprzez weryfikację wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale V, pkt. 1. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunku udziału zostanie wykluczony z postępowania, po wyczerpaniu przez zamawiającego dyspozycji wynikającej z treści art. 26 ust. 3, tj. wezwania do uzupełnienia dokumentów. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Celem potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Celem potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału określonego w pkt. 3) i 4) zostanie dokonana poprzez zastosowanie formuły spełnia- nie spełnia. Ocena spełnienia zostanie dokonana poprzez weryfikację wymaganych oświadczeń. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunku udziału zostanie wykluczony z postępowania, po wyczerpaniu przez zamawiającego dyspozycji wynikającej z treści art. 26 ust. 3, tj. wezwania do uzupełnienia dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy na zadanie, którego dotyczy oferta- zał. nr 1a do SIWZ, 3) informacje ogólne o Wykonawcy wg załącznika nr 2, 4) oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie Wykonawcy, iż wszystkie oferowane elementy dostaw podlegają stałemu i aktualnemu nadzorowi Powiatowego Lekarza Weterynarii, (wg załączonego wzoru zał. nr 5 do SIWZ), 7) oświadczenie o wdrażaniu lub stosowaniu systemu HACCP albo certyfikat systemu HACCP, 8) wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie co najmniej jednej tego typu dostawy, ( wg załączonego wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ) 9) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach