Przetargi.pl
DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN

Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, Strzelców Podhalańskich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 216 118 090 , fax. 261 118 008
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem
    Strzelców Podhalańskich 4
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 216 118 090, fax. 261 118 008
    REGON: 49002828900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://woszk-zakopane.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, produktów mięsno-wędliniarskich, tłuszczy zwierzęcych, zwanych dalej „towarem”, dla Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo-Kondycyjnego w Zakopanem, ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia został określony w zał. nr 5 A - D do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1 - 4” oraz w zał. nr 6 A - D do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zadanie nr 1 - 4”. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na cztery zadania (części): Zadanie nr 1 – dostawa mięsa czerwonego; Zadanie nr 2 – dostawa wędlin z mięsa czerwonego; Zadanie nr 3 – dostawa drobiu; Zadanie nr 4 – dostawa wędlin drobiowych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia: 3.1. Wykonawca dostarczy towar zgodny z opisem określonym w zał. nr 6 A - D do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 3.2. Wykonawca dostarczy towar wytworzony zgodnie z krajowymi i unijnymi przepisami prawa żywnościowego, w szczególności: ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 ze zm.) i ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 242 ze zm.), wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw. 3.3. Wykonawca będzie posiadał przez cały okres realizacji umowy aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności oraz aktualny dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP. Podstawa prawna: ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 ze zm.), ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 242 ze zm.) 3.4. Wykonawca będzie posiadał przez okres obowiązywania umowy, wydłużony o okres przydatności do spożycia dostarczonych towarów, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej do wysokości nie niższej niż 100.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności, obejmujące również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez wyprodukowane, dostarczone lub sprzedane towary oraz szkody spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia. 3.5. Wykonawca będzie dostarczał towar do WOSzK w Zakopanem w m. Kościelisko z wykorzystaniem specjalistycznego transportu z zachowaniem wymogów określonych w rozporządzeniu (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE z 2004 r., L 139). 3.6. Zamawiający informuje, że dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała partiami, po wcześniejszym złożeniu zamówienia na towar w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej z określeniem terminu dostawy, asortymentu oraz ilości towaru, nie później niż na jeden dzień przed terminem dostawy lub przy odbiorze dostawy - na następną dostawę, transportem wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej. 3.7. Dostawy będą realizowane do magazynu WOSzK w Zakopanem, adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 4. 3.8. Częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godz. 07.00 – 11.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15110000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: - aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności; - aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Druk „Oferta”, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „Oferta”. - Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 A – D do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1 - 4” w zakresie zadań, których realizację Wykonawca oferuje. 2.3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: - dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę - do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z właściwego rejestru); - dla ustanowionego pełnomocnika - do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach