Przetargi.pl
Dostawa mięsa i artykułów wędliniarskich

Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy ogłasza przetarg

  • Adres: 38-722 Olszanica,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4617450 , fax. 0-13 4617300
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy
    38-722 Olszanica, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4617450, fax. 0-13 4617300
    REGON: 37019721400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa i artykułów wędliniarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: 1. Łopatka wieprzowa bez kości - 1030 kg 2. Karkówka wieprzowa bez kości - 430 kg 3. Schab wieprzowy bez kości - 710 kg 4. Polędwiczki wieprzowe surowe - 260 kg 5. Flak wołowy krojony parzony - 160 kg Zadanie nr 2: 1. Szynka wiejska - 200 kg 2. Szynka gotowana - 160 kg 3. Szynka z drobiu - 80 kg 4. Polędwica sopocka - 110 kg 5. Polędwica faszerowana - 100 kg 6. Baleron - 220 kg 7. Boczek gotowany bez kości - 270 kg 8. Kiełbasa szynkowa - 110 kg 9. Kiełbasa żywiecka - 100 kg 10. Kiełbasa krakowska - 150 kg 11. Kiełbasa biała - 30 kg 12. Kiełbasa zwyczajna - 410 kg 13. Kiełbasa grilowa - 350 kg 14. Kabanos - 240 kg 15. Kiełbasa parówkowa - 160 kg 16. Parówki cielęce cienkie - 270 kg 17. Kaszanka - 70 kg Zadanie nr 3: 1. Udka z kurczaka - 530 kg 2. Filet z kurczaka - 640 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez wykonawców
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: -spełnia- lub -nie spełnia- poszczególne warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielnie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów o których mowa w rozdziale VI Specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, dołączają również pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt 1, złożone przez wszystkich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach