Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 64-980 Trzcianka, ul. 27 Stycznia 41
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2162366 , fax. 067 2162366
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. 27 Stycznia 41 41
64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie
tel. 067 2162366, fax. 067 2162366
REGON: 00029620700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowsko-trzcianecki.bipst.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MIĘSA DROBIOWEGO I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DROBIOWYCH. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
15112130-6 Kurczak świeży /PN-A-86524/ 200 kg 15112130-6 Ćwiartka z kurczaka świeża /PN-A-86524/ 260 kg 15112130-6 Udko z kurczaka świeże /PN-A-86524/ 210 kg 15112130-6 Filet z piersi kurczaka bez kości świeży /PN-A-86524/ 260kg 15112300-9 Wątróbka drobiowa świeża /PN-A-86524/ 80 kg 15112130-6 Żołądki drobiowe świeże /PN-A-86524/ 85 kg 15131135-0 Szynka drobiowa /PN-A-86526/ 260 kg 15131135-0 Salami drobiowe /PN-A-86526/ 60 kg 15131135-0 Polędwica drobiowa /PN-A-86526/ 100 kg 15131135-0 Wędlina drobiowa /PN-A-86526/ 80 kg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. -Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.bipst.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, wędlin wieprzowych, drobiowych i smalcu.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawy żywności do Państwowej Bursy Szkół Artystycznych w Poznaniu na rok szkolny 2016/2017
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa artykułów żywnościowych: mięso wołowe i wieprzowe, kurczaki oraz wędliny drobiowe
Dodano: 2016-06-22 - SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA I PRZETWORÓW MIĘSNYCH DO ZAKŁADU KARNEGO W GĘBARZEWIE
Dodano: 2016-06-17 - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Karola Libelta w Gołańczy ul. Walki Młodych 35, 62-130 Gołańcz,woj. wielkopolskie, tel 67-2683156
Dodano: 2016-06-16 - DOSTAWA WĘDLIN Z MIĘSA CZERWONEGO PAKOWANYCH PORCJOWYCH
Dodano: 2016-04-28 - Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla CRR KRUS w Jedlcu
Dodano: 2016-04-20 - Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2016-04-12 - Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa żywności - produkty mięsne
Dodano: 2016-03-24