Przetargi.pl
Dostawy pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2010

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Plac Wolności im. Jana Pawła II 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7421103 , fax. 062 7421540
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Plac Wolności im. Jana Pawła II 5 5
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7421103, fax. 062 7421540
    REGON: 00030687400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpspleszew.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu powiatowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są powtarzające się okresowo dostawy pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2009. Realizacje wg każdorazowo dostarczonego zlecenia w terminie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 roku, poz. 1655 ze zm.), b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych szczegółowo w SIWZ, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ (podane ceny brutto w załączniku nr 2 do SIWZ obejmują zakup danych produktów u wykonawcy wraz z transportem do siedziby zamawiającego), c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 roku poz. 1655 ze zm.), stanowiące załączniki nr 3 do SIWZ, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisująca ofertę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub oświadczeń może spowodować odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpspleszew.com.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach