Przetargi.pl
Dostawa medycznych środków jednorazowego użytku - strzykawek, igieł, folii chirurgicznych, obłóżeń operacyjnych, aparatów do przetoczeń.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3 Maja 35
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7428298
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Konstytucji 3 Maja 35 35
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 095 7428298
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa medycznych środków jednorazowego użytku - strzykawek, igieł, folii chirurgicznych, obłóżeń operacyjnych, aparatów do przetoczeń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa dla potrzeb Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu środków medycznych jednorazowego użytku określonych według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w pakietach od nr 1 do nr 53 - stanowiących załącznik nr 3 SIWZ. Nr 1 igły, nr 2 strzykawki,przedłużacze do pomp,przyrządy do przetoczeń, nr 3 , cewniki, zgłębniki żołądkowe , nr 4 kaniule, nr 5 pojemniki na odpady, 6 aparaty do przygotowania i podawania leków, nr 7 rękawice chirurgiczne i diagnostyczne, nr 8 zestaw do OB.,,nalepki na probówki, nr 9 myjki do mycia pacjenta, nr 10 kaniule do wlewów , nr 11 cewniki, nr 12 maski,dreny, nr 13 kaniuile dożylne, 14 wzierniki jednorazowe,osłonki na głowice do USG,szczoteczki cytologiczne,żele,patyczki do wymazów, 15 igły doszpikowe, 16 maski usta nos, worki samorozprężalne, 17 folia ratunkowa,opaski identyfikacyjne,19 cewniki,20 zestawy do wkłuć,21 filtry,22 drenaże do opłucnej,zestawy do punkcji,23 zestaw do przyskórnej tracheotomii,24 zestawy do przetoczeń,25 rurki,26 zestaw do przetoczeń płynów infuzyjnych 27 elektrody,28 opaska uciskowa ,29 kołnierz do odcinka szyjnego,30 worki na zwłoki, 31 zaciskacz do pępowiny,rozcinacz do zaciskacza,,32 zestaw do pomiaru ciśnienia odśrodkowego, 33 worek do zbiórki moczu,34 cewnik do odsysania dróg oddechowych,35 łączniki do drenów,cewników,ssaków, węże do ssaków, 36 zestaw do konikotomii,37 maska krtaniowa, 38 zamknięty system do nawilżania,,39 prowadnice do rurek,40 strzykawki , 41 wkłady workowe,kanistry,torby na wymiociny,42 kaczki,baseny,nerki,43 zestaw do płukania żołądka,44 zestaw porodowy,45 szyny Zimmera, 46 układy oddechowe,47 papier do KTG i EKG,48 serwety operacyjne,49 serwety włókninowe, 50 skalpele,ostrza chirurgiczne, 51 serwety fartuchy, 52 igły do znieczuleń,53 zestawy serwet operacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 - oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z niniejszą specyfikacją i nie wnosi żadnych zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty - załącznik nr 1 - oświadczenie Oferenta , że zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi uwag - załącznik nr 1 a .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecz.spzoz.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach