Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Studencka 8
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3821066 , fax. 068 3821067
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Studencka 8 8
66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
tel. 068 3821066, fax. 068 3821067
REGON: 97125381200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę oraz montaż sprzętu i instalację oprogramowania komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
sprzęt i oprogramowanie komputerowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie kompletnej oferty na formularzu, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisanej przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2) Wykonawcy muszą również spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.). 3) Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.). Oceny spełnienia tych warunków pod względem kompletności, zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i przepisami dotyczącymi udzielania pełnomocnictwa dokona Zamawiający na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę zgodnie z niniejszą specyfikacją.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w artykule 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy dostarczają wraz z ofertą: a) stosowne oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualne odpisy z właściwych rejestrów albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Wszystkie ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub uwierzytelnionych kopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem oraz datą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zisw@praca.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dwóch monitorów medycznych poziomych, dedykowanych do opisu badań tomografii komputerowej wraz z oprogramowaniem na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2014-08-04 - AS-334-03-PP-2010, Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego
Dodano: 2010-11-23