Politechnika Lubelska ogłasza przetarg
- Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (81)5384103
- Data zamieszczenia: 2020-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
ul. Nadbystrzycka 38D
20-618 Lublin, woj. lubelskie
tel. (81)5384103
REGON: 00000172600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa, publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na pięć części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na pięć części: 1) Część 1 – Dostawa regałów metalowych jedno i dwustronnych wraz z wniesieniem i montażem do pomieszczeń budynku Centrum Informacji Naukowo-Technicznej Politechniki Lubelskiej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ. 2) Część 2 – Dostawa szafek aktowych wraz z wniesieniem i montażem w do pomieszczeń budynku Centrum Informacji Naukowo-Technicznej Politechniki Lubelskiej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ. 3) Część 3 – Dostawa mebli na wymiar wraz z wniesieniem i montażem w do pomieszczeń budynku Katedry Elektroniki i Techniki Informacyjnych Politechniki Lubelskiej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c do SIWZ. 4) Cześć 4 – Sukcesywna dostawa mebli dla jednostek Politechniki Lubelskiej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1d do SIWZ. 5) Cześć 5 – Sukcesywna dostawa foteli i krzeseł dla jednostek Politechniki Lubelskiej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1e do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, termin dostawy/termin dostawy jednostkowej, okres gwarancji, 2)wypełniony formularz „Formularz wyceny” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 2a lub/i Załącznika nr 2b lub/i Załącznika nr 2d lub/i Załącznika nr 2e do SIWZ (w zależności na którą część składana jest oferta); oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2) oświadczenie wskazane w Rozdziale 7 ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych i administracyjno-biurowych
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa i montaż mebli w ramach projektu: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Łukowie”
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa i montaż mebli
Dodano: 2023-10-05 - 69/23 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup, dostawę i montaż mebli dla OIT oraz Apteki Szpitalnej USzD w Lublinie.
Dodano: 2023-09-18 - dostawa i montaż mebli biurowych wykonanych na wymiar, oraz dostawa urządzeń sanitarnych na wyposażenie pomieszczeń w budynku SPZOZ w Kraśniku
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa mebli biurowych dla jednostek UM
Dodano: 2023-04-28 - DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DO KLUBU SENIORA W KIJOWCU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Dodano: 2023-02-20