Przetargi.pl
DOSTAWA MEBLI TAPICEROWANYCH, DREWNIANYCH I METALOWYCH

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 233 50 53 , fax. 42 638 59 58
  • Data zamieszczenia: 2017-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
    ul. Targowa 1/3
    90-022 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 233 50 53, fax. 42 638 59 58
    REGON: 10052223800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MEBLI TAPICEROWANYCH, DREWNIANYCH I METALOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozstawieniem w pomieszczeniach i montażem fabrycznie nowych mebli w podziale na następujące Zakresy: Zakres I - MEBLE TAPICEROWANE, Zakres II - MEBLE DREWNIANE, Zakres III - MEBLE METALOWE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony jako minimalne wymagania wyspecyfikowanego w poszczególnych zakresach / pozycjach asortymentu w Załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ (OPZ). Zakres I - MEBLE TAPICEROWANE obejmuje dostawę wraz z rozstawieniem w pomieszczeniach i montażem fabrycznie nowych niżej wymienionych mebli: 1. Fotele obrotowe - 20 szt., 2. Krzesła - 26 szt. Zakres II - MEBLE DREWNIANE obejmuje dostawę wraz z rozstawieniem w pomieszczeniach i montażem fabrycznie nowych niżej wymienionych mebli: 1. Kontener do biurek (3 szuflady ) - 17 szt., 2. Stolik pomocniczy - 5 szt. 3. Biurko prostokątne - 10 szt., 4. Biurko prostokątne duże - 7 szt., 5. Biurko prostokątne duże na kółkach - 18 szt., 6. Szafa na dokumenty - 11 szt., 7. Regał otwarty - 11 szt., 8. Szafa ubraniowa - 2 szt., 9. Szafa ubraniowo-aktowa - 3 szt., 10. Stół kuchenny - 3 szt., 11. Stół konferencyjny - 2 szt. Zakres III - MEBLE METALOWE obejmuje dostawę wraz z rozstawieniem w pomieszczeniach i montażem fabrycznie nowych niżej wymienionych mebli: 1. Wieszak stojący - 9 szt., 2. Szafka na akta osobowe - 2 szt., 3. Szafa metalowa - 3 szt., 4. Regał magazynowy do archiwum - 2 szt., 5. Regał magazynowy do archiwum - 21 szt., 6. Szafka ubraniowa - 15 szt., 7. Podwójna szafka BHP ubraniowa metalowa dwukomorowa - 7 szt., 8. Podstawa do szafki ubraniowej - 7 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Zakres I - MEBLE TAPICEROWANE - 360,00 zł, Zakres II - MEBLE DREWNIANE - 1 200,00 zł, Zakres III - MEBLE METALOWE 1 300,00 zł. Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert: PKO BP S.A Oddział w Łodzi Numer rachunku: 02 1020 3352 0000 1602 0221 0482. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 2) Wadium wniesione w innej niż pieniądz dopuszczonej formie, należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty (w odrębnej kopercie), a jego kopia w ofercie. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM postępowanie nr 852/DA/PN/2017. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna ona zostać sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, być bezwarunkowa i nieodwołalna oraz zaleca się, aby zawierała ona następujące elementy: 1) oznaczenie dającego zlecenie, beneficjenta gwarancji – tj. Zamawiającego, gwaranta - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, w tym w szczególności określenie podmiotu składającego ofertę (Wykonawcy) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazanie wszystkich tych podmiotów (Wykonawców), 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą), 5) nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie, że: a) Wykonawca (którykolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej lub b) Wykonawca (którykolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp lub c) Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp lub d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Postanowienia pkt 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 5 ustawy Pzp; Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Beneficjentem złożonych poręczeń lub gwarancji musi być „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3 niniejszego rozdziału, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach