Przetargi.pl
Dostawa sprzętu kwaterunkowego

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, 9 - go Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591-593
  • Data zamieszczenia: 2023-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    9 - go Maja 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591-593
    REGON: 730097572
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu kwaterunkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [1] Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (Część 1 – Sprzęt kwaterunkowy o konstrukcji drewnianej). [2] Rodzaj asortymentu oraz ilość zamawianego towaru zostały określone w Formularzu cenowym − załącznik nr 2 do SWZ.[3] Szczegółowy opis produktów, które należy dostarczyć w ramach poszczególnych części zamówienia, dokładny wykaz parametrów jakościowych oraz ich cech funkcjonalnych zawiera załącznik nr 6 a do SWZ. [4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametry techniczno-eksploatacyjne.[5] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. [6] Wykonawca dostarczy towar do magazynów Zamawiającego, zlokalizowanych pod adresem: 32. Baza Lotnictwa Taktycznego, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95; Jednostka Wojskowa Nr 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego.[7] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [8] W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie trwania umowy.[9] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.[1] Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (Cześć 2 – Sprzęt kwaterunkowy o konstrukcji metalowej).[2] Rodzaj asortymentu oraz ilość zamawianego towaru zostały określone w Formularzu cenowym − załącznik nr 2 do SWZ.[3] Szczegółowy opis produktów, które należy dostarczyć w ramach poszczególnych części zamówienia, dokładny wykaz parametrów jakościowych oraz ich cech funkcjonalnych zawiera załącznik nr 6 b do SWZ.[4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametry techniczno-eksploatacyjne.[5] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp.[6] Wykonawca dostarczy towar do magazynów Zamawiającego, zlokalizowanych pod adresem:32. Baza Lotnictwa Taktycznego, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95;Jednostka Wojskowa Nr 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego.[7] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.[8] W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie trwania umowy.[9] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.[1] Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego(Część 3 – Sprzęt kwaterunkowy tapicerowany).[2] Rodzaj asortymentu oraz ilość zamawianego towaru zostały określone w Formularzu cenowym − załącznik nr 2 do SWZ.[3] Szczegółowy opis produktów, które należy dostarczyć w ramach poszczególnych części zamówienia, dokładny wykaz parametrów jakościowych oraz ich cech funkcjonalnych zawiera załącznik nr 6 c do SWZ.[4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametry techniczno-eksploatacyjne.[5] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp.[6] Wykonawca dostarczy towar do magazynów Zamawiającego, zlokalizowanych pod adresem:32. Baza Lotnictwa Taktycznego, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95;Jednostka Wojskowa Nr 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego.[7] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.[8] W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie trwania umowy.[9] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach