Szkoła Podstawowa Nr 10 w Dębicy ogłasza przetarg
- Adres: 39-200 Dębica, ul. Kwiatkowskiego 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 14 683 8131 , fax. 14 681 3510
- Data zamieszczenia: 2011-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 10 w Dębicy
ul. Kwiatkowskiego 2 2
39-200 Dębica, woj. podkarpackie
tel. 14 683 8131, fax. 14 681 3510
REGON: 00569676200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp10debica.fdf.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli szkolnych - szaf ubraniowych do szatni w Szkole Podstawowej Nr 10 w Dębicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: A) dostawę i montaż mebli szkolnych tj. szaf ubraniowych do szatni w ilości 84 szt. Wymiary szafy ubraniowej: szerokość 900 mm x głębokość 450 - 550 mm x wysokość 1800 - 2000 mm. Każda szafa podzielona na cztery schowki ubraniowe wyposażone w haczyk (drążek) na ubrania. Każdy schowek zamykany na kluczyk (w zestawie kluczyk zapasowy). Korpus szaf ubraniowych wykonany z płyty meblowej, fronty wykonane z kolorowej, lakierowanej płyty MDF; B) dostawę 65 mb siatki stalowej powlekanej koloru brązowego o wysokości 1,25 m; 200 mb linki stalowej ? 4; 54 szt. kołków rozporowych z hakiem stal. ? 10 x 150; 27 szt. śrub rzymskich ? 6 oraz 54 szt. zacisków linki ? 4; - do nowo wybudowanej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Dębicy przy zbiegu ulic Energetycznej i Wagnera. 2. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) dostarczenie przedmiotu zamówienia do nowo wybudowanej Szkoły Podstawowej nr 10; 2) wniesienie, rozpakowanie i zmontowanie w poszczególnych pomieszczeniach mebli według wskazówek przedstawicieli Zamawiającego; 3) przekazanie Zamawiającemu, wystawionego przez Wykonawcę dokumentu gwarancji jakości na dostarczone meble; 4) oferowane meble muszą posiadać wszelkie wymagane przepisami świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach przedszkolnych i szkolnych; 5) naprawa wszelkich uszkodzeń dokonanych w budynku nowo wybudowanej Szkoły Podstawowej nr 10 podczas wykonywania niniejszego zamówienia publicznego, oraz usuniecie pozostałych odpadów i posprzątania pomieszczeń; 6) odbioru końcowego przedmiotu zamówienia dokona wyznaczona przez Zamawiającego komisja w obecności Wykonawcy, użytkownika obiektu, w ciągu 7 dni od doręczenia Zamawiającemu pisemnego zgłoszenia zakończenia realizacji zamówienia i gotowości do odbioru. Do przedmiotowego zgłoszenia Wykonawca załączy wymagane dokumenty oraz gwarancję jakości na wykonane zamówienie Podpisany protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonane zamówienie; 7) pominięcie jakiejkolwiek pozycji przy wycenie i nie ujęcie jej w cenie ofertowej, nie może stanowić podstawy żądania dodatkowego wynagrodzenia z powyższego tytułu; 8) koszty transportu i ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia w postaci wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp10debica.fdf.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli do Zespołu Oświatowego przy ulicy Bł. Karoliny
Dodano: 2015-05-08 - Dostawa mebli szkolnych w ramach Projektu - Nadbudowa i przebudowa budynku szkolnego w Czarnej - utworzenie Centrum Kopernikowskiego
Dodano: 2014-07-09 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2014-04-30 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2013-12-18 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2013-11-28 - Dostawa mebli oraz pomocy dydaktycznych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jarosławiu
Dodano: 2013-11-07 - Dostawa mebli Biurowych dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2013-10-17 - Dostawa wyposażenia do jednostek oświatowych na terenie Gminy Zaklików
Dodano: 2013-05-21 - Dostawa mebli dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2013-04-15 - Dostawa mebli dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2013-01-30