Przetargi.pl
Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32 oraz budynku Osiedlowego Domu Kultury w Kłodnicy przy ul. Kłodnickiej 38A w Kędzierzynie-Koźlu

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ https://e-propublico.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32 oraz budynku Osiedlowego Domu Kultury w Kłodnicy przy ul. Kłodnickiej 38A w Kędzierzynie-Koźlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny słownik zamówień: 39130000-2– Meble biurowe 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli, krzeseł i foteli biurowych oraz wykonanie mebli niestandardowych we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach biurowych: 1) budynku Osiedlowego Domu Kultury w Kłodnicy przy ul. Kłodnickiej 38A w Kędzierzynie-Koźlu (etap I) 2) budynków Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Grzegorza Piramowicza 32 oraz ul. Władysława Planetorza 2 (etap II). 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę m.in. stołów, krzeseł tapicerowanych, biurek, blend do biurek, kontenerów, szaf biurowych, szafy ubraniowej, szafy podawczej, nadstawek biurowych, półek, stolików, krzeseł konferencyjnych, zabudowanej szafy oraz fotela obrotowego szczegółowo określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca po zawarciu umowy dokona pomiaru pomieszczeń do których dostarczone i zamontowane będą meble niestandardowe – zabudowa szafy gospodarczej. 4. Meble, krzesła i fotele powinny być fabrycznie nowe, gotowe do użytku, wolne od wad jawnych i ukrytych. 5. Wykonanie zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiająco, rozładunek, wniesienie do poszczególnych pomieszczeń biurowych, montaż i ustawienie wg wskazań Zamawiającego. 6. Korpusy szaf i kontenerów – obejmujące wieńce, ściany boczne i ściany tylne (tzw. „plecy”) oraz półki konstrukcyjne – winny zostać zamontowane (skręcone przy pomocy złączy mimośrodkowych i sklejone) w procesie wykonania w całości i dostarczone w całości. Montaż mebli w siedzibie Zamawiającego możliwy jest tylko w uzasadnionych technologią montażu, uzgodnionych z Zamawiającym przypadkach. 7. Szafy i komody winny spełniać wymagania określone w PN-EN 14073-2 „Meble biurowe. Meble do przechowywania. Wymagania bezpieczeństwa” lub równoważnej. 8. Wymagany okres gwarancji na dostarczone meble, krzesła i fotele biurowe – minimum 24 miesiące od daty odbioru (termin oceniany w ramach kryterium oceny ofert). 9. Wykonawca zapewnia, że zamawiane meble i fotele obrotowe zawierają materiały, które spełniają wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa przepisów polskich i Unii Europejskiej. 10. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, II Istotne postanowienia umowy, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego stanowiące integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW;2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.4. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Z uwagi na brak określenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (pkt III. 3 ogłoszenia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach