Przetargi.pl
Pielęgnacja i bieżące utrzymanie terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego

Powiat Brzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 444 79 00 , fax. 077 444 79 03
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeski
    ul. Robotnicza 20
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03
    REGON: 53141244400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzeg-powiat.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja i bieżące utrzymanie terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pielęgnacji i bieżącym utrzymaniu terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego. Usługi te obejmują wykonywanie prac związanych z utrzymaniem, konserwacją, porządkowaniem i pielęgnacją terenów zielonych, w tym m.in. koszenie traw i chwastów, cięcie krzewów i żywopłotów, uprzątnięcie terenu oraz wywiezienie i utylizacja powstałych, zebranych odpadów/zanieczyszczeń, wycinka drzew, cięcia pielęgnacyjne drzew, wycinka zakrzaczeń, nasadzenia nowych drzew, podlewanie drzew, sprzątanie terenów zielonych oraz parkingów. Postępowanie zostało podzielone na następujące części:  część nr 1 – Koszenie terenów zielonych i cięcia żywopłotów z wygrabieniem, uprzątnięciem terenu oraz wywiezieniem i utylizacją skoszonej trawy, żywopłotu i innych nieczystości - Brzeg, Lewin Brzeski, Grodków - zamówienie obejmuje koszenie terenów zielonych kosami żyłkowymi, kosiarkami pchanymi oraz cięcie żywopłotów w Brzegu, Lewinie Brzeskim oraz w Grodkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje również wygrabienie i uprzątnięcie terenu oraz wywiezienie i utylizację skoszonej trawy, żywopłotu i innych nieczystości. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi łącznie (z uwzględnieniem krotności usługi) 106 500,00 m² terenów zielonych oraz 39 000,00 m żywopłotów. Zamawiający zastrzega, że jest uprawniony do zlecenia Wykonawcy jednoczesnego realizowania całego zakresu usług objętych umową zawartą z Wykonawcą, tj. jednoczesnego realizowania usług na terenie Brzegu, Lewina Brzeskiego i Grodkowa. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisanym w załączniku nr 10 do SIWZ.  część nr 2 – Pielęgnacja terenów zielonych oraz wycinka i nasadzenia drzew i krzewów na terenie powiatu brzeskiego - zamówienie obejmuje pielęgnację terenów zielonych oraz wycinkę i nasadzenia drzew i krzewów, a także cięcia pielęgnacyjne drzew, podlewanie drzew, sprzątanie terenów zielonych wraz z parkingami na terenie miejskim z wywozem i utylizacją nieczystości oraz sprzątanie terenów zielonych wzdłuż dróg poza terenem zabudowanym z wywozem i utylizacją zebranych nieczystości. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 11 do SIWZ. 2. Zakres prac do wykonania stanowi szacunkowe założenie Zamawiającego i może ulec modyfikacjom (zwiększeniu bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego). 3. Koszenie należy wykonywać ręcznie przy użyciu kos żyłkowych, kosiarek pchanych lub innego sprzętu adekwatnego do miejsca realizacji usługi (niepowodującego szkód w obrębie terenu, na którym realizowana jest usługa). 4. Zamawiający każdorazowo będzie ustalał zakres prac w formie zleceń (wezwanie do realizacji usług) z ustaleniem terminu ich wykonania. Maksymalny czas na wykonanie usługi w ramach części nr 1 wynosi do 7 dni roboczych. W ramach części nr 2 czas wykonania usługi (oprócz prac awaryjnych) będzie każdorazowo określany w zleceniu. 5. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Odbiory będą odbywały się na zasadach określonych w Ogólnych Warunkach Umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia. Sprzęt wykonujący na drodze prace związane z realizacją usługi powinien być odpowiednio wyposażony i wysyłać żółty sygnał błyskowy, odpowiadający warunkom określonym przez obowiązujące przepisy. Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie terenu objętego zleconą usługą. 7. Wykonawca oświadcza, że dysponuje wykwalifikowanym personelem posiadającym wymagane prawem uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem niniejszego postępowania. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem niniejszego postępowania zgodnie z obowiązującą sztuką ogrodniczą i pielęgnacją terenów zieleni oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa. 9. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 10 (część nr 1) oraz załącznik nr 11 (część nr 2) do SIWZ. 10. Wykonawca usług odpowiedzialny jest za jakość ich wykonania. 11. Wykonawca w trakcie realizacji usług jest zobowiązany do: a) utrzymania ruchu publicznego na drodze oraz b) odpowiedniego oznakowania prac. 12. Roślinność istniejąca w pasie prac, nieprzeznaczona do usunięcia, powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem. 13. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów BHP w rejonie wykonywanych prac. 14. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami. 15. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty za straty materialne powstałe z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody 16. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych w przedmiocie zamówienia nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenach jednostkowych jakie zaproponuje Wykonawca, w tym min.: - wartość prac określonych w przedmiocie zamówienia, - koszty wszelkich napraw, konserwacji, niezbędnych materiałów i narzędzi, - koszty paliwa/energii, - koszty zakupu wody, - koszty wywozu, składowania, utylizacji nieczystości, - koszty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, - koszty dojazdów do miejsc realizacji przedmiotu umowy. 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie postawił żadnego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach