WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU ogłasza przetarg
- Adres: 45-315 Opole, ul. Głogowska 25C
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 771644701 , fax. 771644702
- Data zamieszczenia: 2023-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU
ul. Głogowska 25C
45-315 Opole, woj. opolskie
tel. 771644701, fax. 771644702
REGON: 531655508 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupopole.praca.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup mebli na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych oraz wywóz i zabranie starych mebli.2. W ramach dostawy Wykonawca jest również zobowiązany do montażu mebli i ich ustawienia w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Projektowanych Postanowień Umowy (meble ul. Głogowska 25c) oraz załącznik nr 2 do Projektowanych Postanowień Umowy (meble dla ul. Reymonta 14). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał, a w przypadku dostaw ciągłych wykonuje co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie wyposażenia meblowego o wartości każdej z dostaw co najmniej 100.000,00 zł. W przypadku zamówień nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek udziału w postępowaniu, musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-08
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli w budynkach Sądu Rejonowego w Opolu
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa mebli do sekretariatów i gabinetów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Oleśnie i Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2023-01-10 - DOSTAWA MEBLI DLA O/ZUS W OPOLU
Dodano: 2022-11-10 - Dostawa mebli do sekretariatów i gabinetów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Oleśnie i Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2022-10-26 - Dostawa szaf metalowych dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie
Dodano: 2022-10-21 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32 - II postępowanie
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa wyposażenia meblowego do budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego przy ulicy Ostrówek 5-7 w Opolu
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32 - II postępowanie
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32
Dodano: 2020-11-19 - Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby zadań realizowanych przez Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Tytuł część I – Zakup biurek z kontenerami na potrzeby zadań realizowanych przez Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich. Tytuł część II – Zakup krzeseł na potrzeby zadań realizowanych przez Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich
Dodano: 2020-11-06