Gmina Grodków ogłasza przetarg
- Adres: 49-200 Grodków, ul. Warszawska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 040 300 , fax. 774 155 516
- Data zamieszczenia: 2019-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodków
ul. Warszawska 29
49-200 Grodków, woj. opolskie
tel. 774 040 300, fax. 774 155 516
REGON: 52449900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli oraz innego wyposażenia w ramach projektu „Rewitalizacja Ratusza w Grodkowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa wraz z montażem mebli oraz innych elementów wyposażenia z przeznaczeniem do Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej oraz do Urzędu Stanu Cywilnego, mieszczących się w budynku ratusza w Grodkowie przy ul. Rynek 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39155000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 PLN słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kompletna oferta musi zawierać: a) wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW, b) wypełniony Formularz cenowy, wg załącznika nr 1a do niniejszej IDW, c) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz), f) oświadczenia o których mowa w punkcie X IDW na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW ; g) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy). 2) Zalecane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną