Przetargi.pl
Wyposażenie Biblioteki Publicznej w Namysłowie w ramach zadania p.n. " Modernizacja oraz wyposażenie Biblioteki Publicznej w Namysłowie.

Namysłowski Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 46100 Namysłów, pl. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4100566 , fax. 0-77 4103036
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Namysłowski Ośrodek Kultury
    pl. Powstańców Śląskich 2
    46100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4100566, fax. 0-77 4103036
    REGON: 28167700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasznok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie Biblioteki Publicznej w Namysłowie w ramach zadania p.n. " Modernizacja oraz wyposażenie Biblioteki Publicznej w Namysłowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 39155000-3 Meble biblioteczne 39155100-4 Wyposażenie bibliotek 30200000-1 Urządzenia komputerowe Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Biblioteki Publicznej w Namysłowie w ramach zadania „Modernizacja oraz wyposażenie Biblioteki Publicznej w Namysłowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do siwz. 3.2 Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) dostarczenie produktów spełniających minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówieniu, b) dostarczenie produktów fabrycznie nowych, nieużywanych, w pełni sprawnych, c) dostarczenie produktów, ustawienie i zamontowanie na koszt własny bezpośrednio w miejsce wskazane przez Zamawiającego, d) informowanie Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 1 dzień roboczy przed planowanym terminem dostawy, e) okazanie na każde żądanie Zamawiającego w stosunku do wskazanych artykułów: atestów, certyfikatów lub innych dokumentów stwierdzający zgodność z obowiązującymi normami. 3.3Wykonawcom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, w których zostaną umieszczone meble ruchome oraz wykonanie zabudowy regałami bibliotecznymi. Wykonawca, który nie przeprowadzi wizji lokalnej, a zostanie wybrany do realizacji zamówienia nie będzie mógł zgłaszać żadnych roszczeń, wynikających z ewentualnego niewłaściwego określenia zakresu prac i ceny oferty. Zamawiający informuje, że w związku z licznymi zmianami projektowymi, na etapie remontu budynku biblioteki, zachodzi spore prawdopodobieństwo różnic między wymiarami podanymi w rysunkach technicznych, a wymiarami rzeczywistymi. Zamawiający zaleca dokonanie oględzin szyn jezdnych dla regałów przesuwnych. Szyny zostały zamontowane podczas prac budowlanych i oferowane regały muszą mieć możliwość poruszania się po nich. Termin wizji ustala się na dzień 14.09.2017 r. godz. 10:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców przed wejściem do siedziby biblioteki w Namysłowie ul. Plac Powstańców Śląskich 2. Wykonawcy zainteresowani zobowiązani są zgłosić zamiar uczestniczenia w wizji lokalnej, poprzez przesłanie zgłoszenia zawierającego: nazwę firmy i nazwisko osoby upoważnionej. Zgłoszenia należy przesyłać na numer faksu: 77 410-05-66. nie później niż w dniu poprzedzającym termin podany powyżej. 3.4 Wymagania dotyczące atestów i świadectw. Wymagane atesty: Meble płycinowe: opinia zgodności z wymaganiami norm: PN-EN 527-2:2004, PN-EN 14074:2006 w zakresie wytrzymałości, trwałości, bezpieczeństwa wystawione przez niezależne jednostki badawcze. Fotel obrotowy: atest wytrzymałościowy z obciążeniem na siedzisko 150 kg, atesty na materiały tapicerskie, produkt spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Krzesła obrotowe: atest wytrzymałościowy, atesty na materiały tapicerskie. Regały przesuwne oraz stacjonarne: • atest higieniczny na wyrób, • klasyfikację ogniową w zakresie reakcji na ogień wg PN 13501-1+A1:2010, • certyfikat zgodności na wyrób o spełnieniu wymagań bezpieczeństwa wg normy PN-88/M-78321, • Certyfikat ISO 9001:2008 na produkcję regałów przejezdnych i stacjonarnych, • ekspertyzę techniczną dotyczącą badań statycznych regałów przesuwnych i stacjonarnych przeprowadzoną przez niezależną jednostkę naukowo badawczą, uwzględniającą ich poszczególne elementy tj.: półki, ściany boczne, kół prowadzących, podstaw jezdnych. 3.5 Odbiór przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu. Protokół z czynności odbioru dostawy będzie zawierał wszelkie ustalenia dokonane podczas czynności odbioru. Zbiorczy protokół odbioru podpisany "bez zastrzeżeń" przez Zamawiającego i Wykonawcę będzie podstawą wystawienia faktury. Przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnie złożonych mebli. 3.6 W przypadku gdy dostarczone meble lub jego elementy będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, montażu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru. 3.7 Wykonawca wraz z każdym urządzeniem dostarczy opis techniczny urządzenia, warunki eksploatacji, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane odrębnymi przepisami wraz z gwarancją producenta. 3.8 Okres rękojmi i gwarancji na dostarczony przedmiot niniejszego postępowania musi wynosić minimum 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. 3.9 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.10Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39155000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla CZĘŚCI I – 12.600,00 zł Dla CZĘŚCI II – 1.500,00 zł Dla CZĘŚCI III – 700,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach