Przetargi.pl
Dostawa mebli na wyposażenie Środowiskowych Domów Samopomocy przy ul. Jacka Kuronia w Olsztynie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 10-449 Olsztyn, al. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 340 414 , fax. 895 340 538
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    al. M. J. Piłsudskiego 61A
    10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 340 414, fax. 895 340 538
    REGON: 444786700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli na wyposażenie Środowiskowych Domów Samopomocy przy ul. Jacka Kuronia w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wyposażenie Środowiskowych Domów Samopomocy przy ul. Jacka Kuronia w Olsztynie 2. Zamówienie zostało podzielone na części: Część I – dostawa mebli na wyposażenie Środowiskowego Domu Samopomocy „Dworek” przy ul. Królowej Jadwigi 4 w Olsztynie, z filią przy ul. Jacka Kuronia 16. Część II – dostawa mebli na wyposażenie Środowiskowego Domu Samopomocy „Wyspa” przy ul. Jacka Kuronia 14. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. 4.Przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania, instrukcji, certyfikatów dotyczących przedmiotu zamówienia – w języku polskim. 5.Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia w części I i II : minimum 24 miesiące, 6.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma: a) posiadać certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE (dotyczy wyłącznie produktów, dla których posiadanie certyfikatów jest wymagane prawem) oraz wymagane prawem atesty, dokumenty gwarancyjne w języku polskim, b) spełniać wymogi określone obowiązującym prawem, materiały zastosowane do jego realizacji zostały dopuszczone do jego stosowania, spełniają między innymi określone normy i parametry, c) być dopuszczony do obrotu i użytkowania na terenie Unii Europejskiej. 2)Wykonawca zagwarantuje, że dostarczony i zmontowany (jeżeli dotyczy) w siedzibie Zamawiającego przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń, stanowić będzie kompatybilną całość i będzie gotowy do użytku bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów oraz wykonywania dodatkowych prac przez Zamawiającego. 3)Wykonawca dostarczy i zmontuje (jeżeli dotyczy) fabrycznie nowe elementy przedmiotu zamówienia, tożsame ze wskazanym w Ofercie oraz o parametrach i jakości nie gorszej niż określono w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ujętym w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 8. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1)Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 2)Jeżeli przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w częściach, Wykonawca własnymi siłami i na własny koszt zmontuje meble i sprzęt w całość. 3)Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do dostarczenia, rozładunku, wniesienia, zmontowania (jeżeli dotyczy) przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminach wskazanych w rozdziale IV pkt 2 SIWZ, w terminie uprzednio uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Uzgodnień w zakresie dokładnego terminu dostawy, dokona upoważniony pracownik Zamawiającego. 4) Asortymentowa i jakościowa weryfikacja dostarczonego przedmiotu zamówienia (tj. pod względem materiałów, wzorów i kolorystyki elementów przedmiotu zamówienia) dokonywana będzie przez przedstawicieli Zamawiającego każdorazowo po dostawie elementów przedmiotu zamówienia, przed ich montażem w siedzibie Zamawiającego (jeżeli dotyczy) i potwierdzona stosownym protokołem. W razie stwierdzenia wad lub niezgodności dostarczonych towarów z SIWZ i/lub Ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wad lub niezgodności w terminie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w pkt 3). 5)Miejscem dostawy, wniesienia i zmontowania (jeżeli dotyczy) przez pracowników Wykonawcy przedmiotu zamówienia jest w części I filia Środowiskowego Domu Samopomocy Dworek przy ul. Jacka Kuronia 16 w części II Środowiskowy Dom Samopomocy Wyspa przy ul. Jacka Kuronia 14. Wykonawca ma dostarczyć i zmontować (jeżeli dotyczy) przedmiot zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego; 6) każdorazowa dostawa i montaż przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w godzinach od 7:15 do 15:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty wraz z załącznikiem formularzem cenowym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia Umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca składa powyższe Oświadczenie po upublicznieniu Informacji po otwarciu ofert (zgodnie z art. 86 ust. 5). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ ( Oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w prowadzonym postępowaniu tylko jednej Oferty)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach