Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10 10
61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli na wyposażenie jednostek organizacyjnych Uczelni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie do siedziby zamawiającego oraz montaż mebli na wyposażenie jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - zgodnie z wykazem i opisem zawartym w załącznikach nr 8 i 9. Zamawiający wymaga wyrobów fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, dobrej jakości. Wszystkie ich elementy powinny być przygotowane na intensywną eksploatację i w związku z tym muszą być wykonane w sposób gwarantujący trwałość - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Udokumentowane doświadczenie w realizacji podobnych zamówień - ocena spełniania warunku nastąpi poprzez sprawdzenie referencji. 2.Udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na meble, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na siedziska - ocena spełniania warunku nastąpi poprzez sprawdzenie udzielonej gwarancji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 7.Aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (lub potwierdzony przez organ wystawiający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 3. Pisemne oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 4. Pisemne oświadczenie wykonawcy (na podstawie art. 22 ust.1 pzp ) - zał. nr 3 5. Pisemne oświadczenie dotyczące braku zaległości w opłacaniu podatków oraz braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - zał. nr 4 6. Określenie warunków gwarancji - zał. nr 5 7. Lista referencyjna zawierająca minimum 1 firmę, dla której wykonana dostawa mebli w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) miała wartość równą lub przekraczającą 60.000,- zł, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostawy - zał. nr 6, z obowiązkowo dołączonymi dokumentami (referencjami) potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych w zał. nr 6 dostaw. 8. Szczegółowa oferta cenowa za realizację zamówienia - zał. nr 9 9. Oferta techniczna: a)katalogi lub karty katalogowe lub foldery lub fotografie lub rysunki przedstawiające meble i siedziska wymienione w zał. nr 9 (rodzajowo) lub o podobnym charakterze, znajdujące się w ofercie handlowej wykonawcy b) próbki płyty meblowej 22 mm w kolorze buku, z obrzeżem o grubości 2 mm c) wzory okuć meblowych (po 1 sztuce): zamek meblowy-patentowy, zawias meblowy-drzwiowy, uchwyt meblowy-metalowy d) atest BHP potwierdzający klasę higieny E-1 dla płyty meblowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/pag/i/4010.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Onkologii
Dodano: 2016-07-19 - Zakup wyposażenia do budowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach - I etap
Dodano: 2016-06-21 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa metalowych szafek ubraniowych oraz szaf skrytkowych komorowych.
Dodano: 2016-05-04 - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - 3 części: Część nr 1 - meble dla I Oddziału ZUS w Poznaniu Część nr 2 - meble dla II Oddziału ZUS w Poznaniu Część nr 3 - meble dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-04-22 - Zakup i dostawa mebli, wraz z montażem do Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa fabrycznie nowych mebli do rozbudowanego i przebudowanego istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach
Dodano: 2016-02-26 - Zakup wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej w Komornikach - II etap
Dodano: 2016-02-24 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych oraz szaf odzieżowych metalowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu
Dodano: 2016-01-21 - ROA.271.36.2015 Sprzedaż, dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia do Gimnazjum w Dopiewie
Dodano: 2015-12-21