Przetargi.pl
Dostawa mebli na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618541300 , fax. +48618541204
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48618541300, fax. +48618541204
    REGON: 000514331
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych, według następujących części: 1) część I - dostawa mebli: biurek, kontenerów podbiurkowych, 2) część II - dostawa mebli: szaf aktowych, szaf ubraniowych, 3) część III - dostawa mebli: foteli obrotowych, ławek, krzeseł konferencyjnych, krzeseł plastikowych, 4) część IV - dostawa mebli: stołów konferencyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich części zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Zdjęcia poszczególnych pozycji asortymentowych mają charakter poglądowy. 3. Dostarczone meble, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4) muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia. Dodatkowo biurka i szafy winny być zabezpieczone od dołu filcowymi stopkami chroniącymi podłogę przed zarysowaniem. 4. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby musza być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Dodatkowo fotele obrotowe muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy ma stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998r., Nr 148, poz. 973), w tym przede wszystkim zgodnie z pkt 5.1. i 5.2 załącznika do niniejszego rozporządzenia w zakresie foteli obrotowych ujętych w części III. 5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary mebli są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów, nie większe niż +/-5% dla mebli wolnostojących, z wyłączeniem oklein obrzeży oraz pod warunkiem, że zastosowanie przedmiotowych odchyleń nie będzie miało wpływu na funkcjonowanie mebli oraz nie będzie pogarszać parametrów estetycznych i jakościowych oraz stopnia powiązania dostarczonych mebli z kubatura pomieszczeń, w których meble będą użytkowane. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble zmontowane i gotowe do użytku (nie ma możliwości montażu na miejscu) oraz wnieść je do wskazanych pomieszczeń w następujących lokalizacjach Urzędu: 1) Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu – al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, 2) Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie - Plac Kościuszki 4, 64-100 Leszno. Szczegółowy wykaz dostawy przedmiotu zamówienia do delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, obejmujący poszczególne pozycje części asortymentu zawarte w części I i III, Zamawiający przedstawi Wykonawcy przed podpisaniem umowy. 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych. 8. Na dostarczone meble Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) Część I zamówienia 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) 2) Część II zamówienia 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100) 3) Część III zamówienia 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100) 4) Część IV zamówienia 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach