Przetargi.pl
Dostawa mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4116399 , fax. 054 4116399
  • Data zamieszczenia: 2011-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Kościuszki 26 26
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4116399, fax. 054 4116399
    REGON: 00587102400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, mebli kuchennych oraz krzeseł na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. 2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: 2a. CZĘŚĆ I - dostawa mebli biurowych i kuchennych na wyposażenie świetlicy profilaktyczno - wychowawczej, 2b. CZĘŚĆ II - dostawa mebli biurowych i kuchennych na wyposażenie klubu integracji społecznej, 2c. CZĘŚĆ III - dostawa stolików komputerowych na wyposażenie środowiskowego domu samopomocy. 3. Dokładny opis poszczególnych części znajduje się w załącznikach do SIWZ: 3a. załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ I, 3b. załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ II, 3c. załącznik nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ III. 4. Każda z części opisana w pkt 2 stanowi odrębną część zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w każdej z części: 5a. wykonanie mebli za wyjątkiem krzeseł, 5b. dostawę mebli do wskazanej siedziby zamawiającego, 5c. montaż i ustawienie mebli, 5d. udzielenie gwarancji na wykonane meble nie krótszej niż 36 miesięcy od daty odbioru mebli. 6. Koszty wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt 5 i przygotowania mebli do użytku w całości pokrywa wykonawca. 7. Oferowane meble muszą być wykonane z płyty spełniającej warunek posiadania odpowiednich certyfikatów, które szczegółowo opisane są w załącznikach nr 1-3 do SWIZ. 8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Przedmiot główny - 39.10.00.00-3 Meble; Przedmioty dodatkowe: 39.11.20.00-0 krzesła, 39.13.00.00-2 meble biurowe, 39.13.41.00-1 stoły komputerowe, 39.14.10.00-2 meble i wyposażenie kuchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach