Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli szkolnych i biurowych oraz wyposażenia do sal dydaktycznych i pomieszczeń będących w dyspozycji Zespołu Szkół Nr 26 w Toruniu

Zespół Szkół nr 26 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Buszczyńskich 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6485784 , fax. 0-56 6457035
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 26
    ul. Buszczyńskich 11 11
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6485784, fax. 0-56 6457035
    REGON: 87125373200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka ogranizacyjna nieposiadająca osobowści prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli szkolnych i biurowych oraz wyposażenia do sal dydaktycznych i pomieszczeń będących w dyspozycji Zespołu Szkół Nr 26 w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem mebli szkolnych i biurowych oraz wyposażenia do sal dydaktycznych i pomieszczeń będących w dyspozycji Zespołu Szkół Nr 26 w Toruniu przy ul. Fałata 88/90 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę mebli szkolnych i biurowych oraz wyposażenia do sal dydaktycznych i pomieszczeń będących w dyspozycji Zespołu Szkół Nr 26 w Toruniu przy ul. Fałata 88/90, b) wniesienie przedmiotów zamówienia w miejsce wskazane (na poszczególne kondygnacje, do poszczególnych sal i pomieszczeń) przez zamawiającego, c) dopasowanie, montaż i wszelkie niezbędne czynności do prawidłowego korzystania z przedmiotu zamówienia. Po udzieleniu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji zweryfikować wymiary pomieszczeń oraz sposób doprowadzenia mediów w celu uszczegółowienia dokładnych rozmiarów poszczególnych mebli, zmiany będą mogły wynieść maksymalnie +/- 5% o ile w opisie nie jest wskazane inaczej. Zmiana przekraczająca podany wymiar musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego w formie pisemnej bez konieczności zawarcia aneksu. W przypadku późniejszego wystąpienia niezgodności wymiarów pomieszczenia i wyposażenia w trakcie procesu instalacji koszty koniecznych zmian ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimalnej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia, określony w załączniku nr 1 (Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia). 4. Wykonawca zobowiązany jest w czasie co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym podjęciem prac montażowych uzgodnić z zamawiającym termin przystąpienia do wykonania dostawy. 5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone produkty muszą spełniać wymagania norm bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznaczenie CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. W/w dokumenty należy dostarczyć z dostawą produktów. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 pzp oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a. ust. 2 ustawy. 8. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia z postępowania wykonawcy, o którym mowa w art. 24 ust. 2a. ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 10.Zamawiający informuje, iż zastosowane w SIWZ określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm nastąpiło wyłącznie wyjątkowo, gdy inne opisanie przedmiotu w sposób zrozumiały i precyzyjny nie jest możliwe i odniesieniom tym towarzyszą słowa lub równoważny, a wskazane minimalne parametry stanowią kryterium równoważności. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych rozwiązaniom opisywanym przez wskazanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązanie będzie miało te same cechy funkcjonalne, co wskazane w SIWZ, których jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji produktu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2500 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola26.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach