Gmina Izbica Kujawska ogłasza przetarg
- Adres: 87-865 Izbica Kujawska, ul. Marszałka Piłsudskiego 32
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 2865009 , fax. 54 2865009
- Data zamieszczenia: 2015-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbica Kujawska
ul. Marszałka Piłsudskiego 32 32
87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 2865009, fax. 54 2865009
REGON: 91086685000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbicakuj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Izbicy Kujawskiej i Zespole Szkół w Błennie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Izbicy Kujawskiej i Zespole Szkół w Błennie 2. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 3. Miejscem realizacji zamówienia są oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej nr 1 im. Marszałka J. Piłsudskiego w Izbicy Kujawskiej i Zespole Szkół w Błennie 4. Zamawiający ze względu na specyfikę dostaw dokonuje podziału zamówienia na następujące części: 4.1 Część I: Dostosowanie pomieszczeń Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części I zamówienia określono w Załączniku nr 6 do SIWZ. 4.2: Część II: Zakup i dostawa sprzętu AGD Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części II zamówienia określono w Załączniku nr 7 do SIWZ 4.3. Część III: Zakup i dostawa wyposażenia do pomieszczeń kuchni Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części III zamówienia określono w Załączniku nr 8 do SIWZ 4.4 Część IV: Zakup i dostawa mebli i wyposażenia do sal i szatni Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części IV zamówienia określono w Załączniku nr 9 do SIWZ 4.5 Część V: Zakup i dostawa artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części V zamówienia określono w Załączniku nr 10 do SIWZ 4.6 Część VI: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i audiowizualnego Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części VI zamówienia określono w Załączniku nr 11 do SIWZ 5. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie 6 części zadania, na kilka z nich, bądź na jedną część zadanie. Każda oferta na daną część musi zawierać wszystkie elementy zawarte w opisie tej części zamówienia. Każda część zamówienia zadanie będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami wyboru, dla każdej części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.izbicakuj.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie żłobka gminnego w Żninie w budynku B Przedszkola Miejskiego nr 2 w Żninie.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i montaż wyposażenia, w tym m.in. umeblowania i sprzętu RTV i AGD w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Lasów Państwowych przy Nadleśnictwie Solec Kujawski
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa mebli tapicerowanych i innych dla potrzeb Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa uzupełniającego wyposażenia podstawowego do rozbudowywanego Żłobka nr 20 w Bydgoszczy w formie nowego parterowego pawilonu z łącznikiem.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa mebli biurowych i kuchennych dla Izby Celnej w Toruniu
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa mebli i krzeseł dla Oddziału ZUS w Bydgoszczy.
Dodano: 2015-09-23 - dostawa i montaż mebli dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej, Bloku Operacyjnego Poł.-Gin., Oddziału Okulistycznego, Oddziału Chirurgii Ogólnej
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa i montaż mebli dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej, Bloku Operacyjnego Poł.-Gin., Oddziału Okulistycznego
Dodano: 2015-07-28 - Dostawa wraz z montażem mebli szkolnych i biurowych oraz wyposażenia do sal dydaktycznych i pomieszczeń będących w dyspozycji Zespołu Szkół Nr 26 w Toruniu
Dodano: 2015-07-10 - Dostawa mebli dla Oddziałów ZUS w Bydgoszczy, Gdańsku, Słupsku i Toruniu
Dodano: 2015-06-17