Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Izbicy Kujawskiej i Zespole Szkół w Błennie

Gmina Izbica Kujawska ogłasza przetarg

  • Adres: 87-865 Izbica Kujawska, ul. Marszałka Piłsudskiego 32
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2865009 , fax. 54 2865009
  • Data zamieszczenia: 2015-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbica Kujawska
    ul. Marszałka Piłsudskiego 32 32
    87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2865009, fax. 54 2865009
    REGON: 91086685000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbicakuj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Izbicy Kujawskiej i Zespole Szkół w Błennie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Izbicy Kujawskiej i Zespole Szkół w Błennie 2. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 3. Miejscem realizacji zamówienia są oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej nr 1 im. Marszałka J. Piłsudskiego w Izbicy Kujawskiej i Zespole Szkół w Błennie 4. Zamawiający ze względu na specyfikę dostaw dokonuje podziału zamówienia na następujące części: 4.1 Część I: Dostosowanie pomieszczeń Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części I zamówienia określono w Załączniku nr 6 do SIWZ. 4.2: Część II: Zakup i dostawa sprzętu AGD Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części II zamówienia określono w Załączniku nr 7 do SIWZ 4.3. Część III: Zakup i dostawa wyposażenia do pomieszczeń kuchni Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części III zamówienia określono w Załączniku nr 8 do SIWZ 4.4 Część IV: Zakup i dostawa mebli i wyposażenia do sal i szatni Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części IV zamówienia określono w Załączniku nr 9 do SIWZ 4.5 Część V: Zakup i dostawa artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części V zamówienia określono w Załączniku nr 10 do SIWZ 4.6 Część VI: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i audiowizualnego Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części VI zamówienia określono w Załączniku nr 11 do SIWZ 5. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie 6 części zadania, na kilka z nich, bądź na jedną część zadanie. Każda oferta na daną część musi zawierać wszystkie elementy zawarte w opisie tej części zamówienia. Każda część zamówienia zadanie będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami wyboru, dla każdej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.izbicakuj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach