Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie
Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
REGON: 00028890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli medycznych i biurowych oraz sprzętu medycznego dla SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli medycznych i biurowych oraz sprzętu medycznego dla SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie. Postępowanie składa się z 20 zadań: ZADANIE NR 1: STÓŁ ZABIEGOWY - 1 SZTUKA ZADANIE NR 2: KOZETKA LEKARSKA - 3 SZTUKI ZADANIE NR 3: TABORET OBROTOWY - 5 SZTUK ZADANIE NR 4: STOLIK ZABIEGOWY - 5 SZTUK ZADANIE NR 5: FOTEL DO POBIERANIA KRWI - 2 SZTUKI ZADANIE NR 6: PARAWAN - 2 SZTUKI ZADANIE NR 7: WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH - 1 SZTUKA ZADANIE NR 8: WÓZEK INWALIDZKI - 3 SZTUKI ZADANIE NR 9: STOJAK NAKROPLÓWKI NA KÓŁKACH - 9 SZTUK ZADANIE NR 10: FOTEL DO PODAWANIA CYTOSTATYKÓW - 4 SZTUKI ZADANIE NR 11: SZAFKA PRZYŁÓŻKOWA - 8 SZTUK ZADANIE NR 12: WÓZEK NA BRUDNĄ BIELIZNĘ - 1 SZTUKA ZADANIE NR 13: FOTELIK ZABIEGOWY OBROTOWY - 3 SZTUKI ZADANIE NR 14: SZAFA LEKARSKA NA CEWNIKI - 1 SZTUKA ZADANIE NR 15: KRZESŁA: A. KRZESŁO OBROTOWE - 10 SZTUK B. KRZESŁO KONFERENCYJNE - 10 SZTUK C. KRZESŁO DO POCZEKALNI - 12 SZTUK ZADANIE NR 16: SZAFA UBRANIOWA METALOWA - 16 SZTUK ZADANIE NR 17: A. MEBLE MEDYCZNE B. MEBLE MEDYCZNE (WYKONANE NA WYMIAR) ZADANIE NR 18: A. MEBLE BIUROWE B. MEBLE BIUROWE (WYKONANE NA WYMIAR) ZADANIE NR 19: WÓZEK NA APARATURĘ MEDYCZNĄ - 2 SZTUKI ZADANIE NR 20: KANAPA, FOTEL - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331920002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone w ustawie oraz SIWZ tj.: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: W odniesieniu do zadań nr 1, 2, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 13 i 19: Oświadczenia o dopuszczeniu do obrotu i używania na terytorium RP oferowanych wyrobów. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów określonych w pkt VII ppkt 1 i 2 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy, złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Inne dokumenty 4.1. Formularz cen jednostkowych. 4.2. Szczegółowego opisu w języku polskim oferowanego wyrobu. Opis powinien zawierać nazwę producenta wyrobu, numer katalogowy oraz pełny zakres informacji o oferowanym wyrobie a w szczególności informacje dotyczące parametrów technicznych wyrobu wymaganych przez Zamawiającego. 4.3. Do oferty należy dostarczyć wzorniki kolorów lakierów, płyt i tapicerek używane u Wykonawcy. 4.4. Do oferty należy dołączyć katalogi, foldery lub zdjęcia oferowanego sprzętu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia w meble medyczne i niemedyczne dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i montaż mebli medycznych w systemie aluminiowym dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa mebli medycznych, szaf ubraniowych metalowych, wózków inwalidzkich, krzeseł oraz innego wyposażenia
Dodano: 2016-01-29 - Dostawę mebli medycznych oraz wyposażenia do Centrum Diagnostyki i Leczenia Nowotworów Dziedzicznych SPSK Nr 1 PUM. OS ZP 37 15
Dodano: 2015-05-29 - Dostawa i montaż, wyposażenia w meble medyczne i niemedyczne dla Zakładu Anatomii Patologicznej, Laboratorium Mikrobiologiczno - Toksykologicznego, Banku Krwi, Laboratorium Centralnego w SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2015-04-30 - Dostawę mebli medycznych oraz wyposażenia do Centrum Diagnostyki i Leczenia Nowotworów Dziedzicznych SPSK Nr 1 PUM. OS ZP 28 15
Dodano: 2015-04-29 - Dostawa i montaż wyposażenia w meble medyczne i niemedyczne w ramach projektu: Utworzenie Centrum Diagnostyki Obrazowej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie
Dodano: 2014-12-15 - Dostawa szaf medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
Dodano: 2014-09-02 - Dostawa i montaż wyposażenia w meble medyczne i niemedyczne dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie
Dodano: 2014-08-12 - Dostawa łóżek szpitalnych, mebli oraz innego sprzętu medycznego
Dodano: 2014-06-13