Przetargi.pl
Przełożenie chodników w ciągu ulicy Budziszyńskiej w Szczecinie na odcinku od ulicy Dobrzyńskiej do pętli tramwajowej.

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800444,4800434 , fax. 091 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800444,4800434, fax. 091 4393003, 4800453
    REGON: 81242410200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przełożenie chodników w ciągu ulicy Budziszyńskiej w Szczecinie na odcinku od ulicy Dobrzyńskiej do pętli tramwajowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przełożenie chodników w ciągu ulicy Budziszyńskiej w Szczecinie na odcinku od ulicy Dobrzyńskiej do pętli tramwajowej, w zakresie: opracowania i zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz wdrożenia organizacji na czas wykonywania robót oraz: I. Rozbiórki i roboty ziemne: 1. Rozebranie krawężników kamiennych 20x35 cm na podsypce piaskowej ze złożeniem na odkład - 155,00 m 2. Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce piaskowej - 721,00 m 3. Rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej - 190,00 m 4. Rozebranie ław pod krawężniki z betonu - 52,56 m3 5. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji gruzo- i żużlobetonowych na odległość do 11 km (z rozebranych krawężników , ław i obrzeży) - 89,565 m3 6. Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej, odzysk 40% - 2705,00 m2 7. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji gruzo- i żużlobetonowych na odległość do 11 km (z rozebranych płytek chodnikowych 60%) - 81,15 m3 8. Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 11 km - 353,40 m2 9. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV, głębokości 20 cm - 925,00 m2 10. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km, grunt kat. IV - 185,00 m3 11. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej sześciokątnej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem ze złożeniem na odkład - 118,23 m2 II. Roboty konstrukcyjne: 12. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. III-IV - 876,00 m 13. Ława pod krawężniki betonowa z oporem B-10 - 52,56 m3 14. Krawężniki kamienne wystające o wymiarach 20x35 cm na podsypce cementowo-piaskowej (materiał z rozbiórki) - 155,00 m 15. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 721,00 m 16. Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 190,00 m 17. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 5 cm (pod chodniki) - 2133,40 m2 18. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km, grunt kat. IV - 106,67 m3 19. Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. III-IV - 3058,40 m2 20. Podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym (5 cm grubość warstwy po zagęszczeniu) - 1082,60 m2 21. Chodniki z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (płytki z odzysku) - 1082,60 m2 22. Podbudowa z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 10 cm (pospółka pod miejsca parkingowe) - 925,00 m2 23. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (materiał Wykonawcy) - 925,00 m2 24. Chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (materiał Wykonawcy) - 1050,80 m2 25. Nawierzchnia z płyt drogowych betonowych sześciokątnych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą - analogia (przełożenie nawierzchni - kostka z odzysku) - 118,23 m2 26. Regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych - 12 szt. 27. Regulacja pionowa studni kanałowych - 9 szt. 28. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych i hydrantowych - 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy) w terminie do dnia 21.04.2009r. do godziny 09:30. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZDiTM w banku PEKAO S.A. I Oddział w Szczecinie nr 83124038131111000043844416, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 (parter).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie robót brukarskich na powierzchni min. 500 m2, c) dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.: - minimum 1 zagęszczarką płytową, - minimum 1 piłą do cięcia betonów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób, którymi dysponują lub będą dysponować. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia, tj.: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponują lub będą dysponować. 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 7) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku nie podzlecania robót należy wpisać: nie dotyczy. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, wg metody kalkulacji uproszczonej wraz z podaniem: wysokości stawki roboczogodziny podstawowej, kosztów pośrednich, kosztów zakupu materiałów, zysku. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach