Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
- Data zamieszczenia: 2021-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
REGON: 29101900500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MEBLI, KRZESEŁ I FOTELI BIUROWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zmontowanych (złożonych): mebli biurowych, krzeseł i foteli biurowych wraz z ich rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibach Zamawiającego, w miejscach przez niego wskazanych. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie (2) części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dwie lub wybraną część zamówienia. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: DOSTAWA KRZESEŁ, FOTELI BIUROWYCH I WIESZAKÓW 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia wraz z miejscami dostaw zawarty został odpowiednio w Załączniku nr 1 (część I zamówienia) i 2 (część II zamówienia) do SIWZ. 4.Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia dla obu części zamówienia wynosi 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. UWAGA! Za zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji wykonawca otrzyma dodatkowe punkty wg opisu wskazanego w rozdziale XIII SIWZ. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie, w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedstawić do akceptacji zamawiającego próbniki kolorystyczne oklein do płyt meblowych oraz tkanin, które zostaną zastosowane w krzesłach i fotelach biurowych. W terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania próbników, o których mowa powyżej, zamawiający dokona weryfikacji, a następnie zgłosi uwagi lub dokona akceptacji przedstawionych propozycji. 6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny oraz aby spełniał wszystkie wymagane standardy i normy. Meble muszą być wykonane z fabrycznie nowych i bezpiecznych materiałów dopuszczonych do obrotu i użytku na terenie RP, a zastosowana tapicerka musi posiadać atest trudnopalności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do gminnego żłobka w Krasocinie
Dodano: 2021-02-04 - Dostawa wyposażenia do gminnego żłobka w Krasocinie
Dodano: 2020-12-18 - DOSTAWA MEBLI, KRZESEŁ I FOTELI BIUROWYCH
Dodano: 2020-12-09 - Dostawa i montaż wyposażenia Samorządowego Klubu Dziecięcego Tęczowa Kraina
Dodano: 2020-08-20 - „Utworzenie Klubu Dziecięcego nr 1 w Pińczowie – zakup i dostawa wyposażenia”
Dodano: 2020-07-06 - „Utworzenie Klubu Dziecięcego nr 1 w Pińczowie – zakup i dostawa wyposażenia”
Dodano: 2020-06-04 - Dostawa wyposażenia do żłobka
Dodano: 2019-11-20 - Dobór, dostawa i montaż wyposażenia budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piotrkowicach
Dodano: 2019-05-29 - Dostawa i montaż wyposażenia do Domu Pomocy Społecznej w Opatowie
Dodano: 2018-04-12 - „Przebudowa budynku oświaty w Janowicach Poduszowskich dla potrzeb utworzenia Dziennego Domu „Senior +” - wyposażenie”
Dodano: 2017-09-27