Przetargi.pl
Dostawa mebli i wyposażenia do pomieszczeń kuchni przedszkola w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego w m. Łąkta Górna szansą na dobry start małego dziecka”

Gmina Żegocina ogłasza przetarg

  • Adres: 32-731 Żegocina, Żegocina 316
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żegocina
    Żegocina 316 -
    32-731 Żegocina, woj. małopolskie
    tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
    REGON: 85166075000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegocina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli i wyposażenia do pomieszczeń kuchni przedszkola w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego w m. Łąkta Górna szansą na dobry start małego dziecka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli i wyposażenia do pomieszczeń kuchni przedszkola w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego w m. Łąkta Górna szansą na dobry start małego dziecka”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Priorytetowa 11. Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39221000-7 Sprzęt kuchenny 39710000-2 elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 3. W zakres zamówienia wchodzą następujące czynności: 1) Wykonanie mebli i montaż zestawu w pomieszczeniach kuchni przedszkola: Lp. Rodzaj prac Ilość Jednostka 1. Zakup i montaż szafki kuchennej 1 kpl. 2. Zakup i montaż stołu roboczego 1 kpl. 3. Zakup kadzi do mycia naczyń kuchennych z ociekaczem i półkami na naczynia. 1 kpl. 4. Zakup i montaż szafki wiszącej 3 mb 5. Zakup i montaż zlewozmywaka 2 –komorowego z ociekaczem 1 kpl. 6. Zakup i montaż okapu z wyciągiem mechanicznym 80*300 cm. 1 kpl. 7. Zakup i montaż patelni gastronomicznej 1 kpl. 8. Montaż szafy przelotowej z drzwiami suwanymi 1 kpl. 9. Zakup i montaż szafki z blatem z blachy nierdzewnej o dł. 1.20 m 1 kpl. 10. Zakup i montaż regału magazynowego 24 mb 1 kpl. 11. Zakup i montaż szafek kuchennych (dolne i górne) 6 mb – do pomieszczeń przygotowalni i pomieszczeń socjalnych. 1 kpl. 2) Wyposażenia do pomieszczeń kuchni przedszkola: Lp. Rodzaj prac Ilość Jednostka 1. Zakup i montaż trzonu kuchennego wielofunkcyjnego. 1 kpl. 2. Zakup wózka bemarowego do przewożenia potraw na salę. 2 kpl. 3. Zakup i montaż zmywarki z wyparzaczem. 1 kpl. 4. Zakup i montaż szaf chłodniczych 2 kpl. 5. Zakup i montaż zamrażarek szufladowych 2 kpl. 6. Zakup i montaż lampy ultrafioletowej do odkażania jaj. 1 kpl. 7. Zakup i montaż pralki 1 kpl. 8. Gofrownica duża 1 kpl. 9. Czajnik elektryczny 1 szt. 10. Robot kuchenny (maszynki do siatkowania) 1 szt. 11. Garnek 40 litrów z pokrywką 2 szt. 12. Garnek z pokrywką 2 szt. 13. Garnek z pokrywką 2 szt. 14. Patelnia 2 szt. 15. Patelnia do naleśników 2 szt. 16. Deska do krojenia 2 szt. 17. Stolnica drewniana duża 1 szt. 18. Talerze głębokie 70 szt. 19. Talerze duże 20 szt. 20. Talerze deserowe 70 szt. 21. Nóż duży 1 szt. 22. Dzbanek 6 kpl. 23. Chochla duża 2 szt. 24. Chochla do wazy 4 szt. 25. Waza do zupy 4 szt. 26. Widelce większe 30 szt. 27. Widelce mniejsze 30 szt. 28. Łyżki duże (większe) 30 szt. 29. Łyżki duże (mniejsze) 30 szt. 30. Szklaneczki - kubeczki 70 szt. 31. Gęsiarka duża 1 szt. 32. Naczynie żaroodporne 2 szt. 33. Termos obiadowy 1 szt. 4. Dodatkowy opis techniczny przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń kuchni przedszkola z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: załadunku, dostarczenia, rozładunku i montażu mebli oraz wyposażenia, uruchomienia urządzeń tego wymagających oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń kuchennych. 2) Przedmiot zamówienia zwany jest w dalszej części SIWZ zamiennie „sprzętem” lub „wyposażeniem” lub „meblami i urządzeniami”. 3) Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży i dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia przedszkola, fabrycznie nowych, wolnych od wad, wykonanych w bezpiecznych technologiach oraz zdatnych do użytkowania w momencie odbioru. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wszystkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 4) Do wszystkich elementów wyposażenia przedszkola należy dołączyć wszelkie kable oraz akcesoria (syfony, rury, węże, zawory, przewody itp.) niezbędne do ich prawidłowego podłączenia i użytkowania. 5) Meble należy wykonać z płyt laminowanych o grubości 18 mm, blaty kuchenne o grubości 38 mm i wykończyć obrzeżem PCV 2 mm. System wykonania mebli oraz rozmieszczenie poszczególnych elementów, kolorystykę oraz teksturę należy uzgodnić z Zamawiającym na miejscu. 6) Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 36 godzinnym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia. 7) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Koszty wizji lokalnej miejsca dostaw poniesie Wykonawca. 8) Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia i mebli oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt. 9) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego wyposażenia, w formie papierowej. 10) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i udzielenia 24 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. 11) Przekazanie terenu dostaw nastąpi w terminie – do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 12) Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów (o ile można im przypisać takie właściwości), określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: przeznaczenie materiałów i urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta (o ile można im przypisać takie właściwości), mają jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Oczekiwania Zamawiającego wynikają z konieczności zakupu produktów o możliwie najwyższej gwarancji, możliwie najwyższej żywotności, możliwie najwyższej funkcjonalności. 13) Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy, o ile można im przypisać takie właściwości), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o nie gorszych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających te rozwiązania. Zamawiający wyjaśnia również, że powoływanie się przez Wykonawców np. na brak dostępności danych produktów w danym czasie nie może powodować wymuszania na Zamawiającym zgody na zamianę na produkty o istotnie innych i znacznych odstępstwach od opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawcy, jako podmioty profesjonalne mogą zaproponować rozwiązania równoważne, które spełnią te same oczekiwania wymagane przez użytkowników w opisie przedmiotu zamówienia. producenta (dostawcy, o ile można im przypisać takie właściwości), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o nie gorszych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających te rozwiązania. Zamawiający wyjaśnia również, że powoływanie się przez Wykonawców np. na brak dostępności danych produktów w danym czasie nie może powodować wymuszania na Zamawiającym zgody na zamianę na produkty o istotnie innych i znacznych odstępstwach od opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawcy, jako podmioty profesjonalne mogą zaproponować rozwiązania równoważne, które spełnią te same oczekiwania wymagane przez użytkowników w opisie przedmiotu zamówienia. 14) Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Zamawiającego. 15) Przed realizacją robót, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wykazu proponowanego do wbudowania materiału i urządzeń w celu akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego. 16) Należy zamontować materiały wskazane w przedmiarach lub równoważne. Jeżeli w dokumentacji przetargowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zmawiający w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. Zaleca się Wykonawcom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. 17) W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi dokumentami składającymi się na Umowę, postanowienia bardziej szczegółowe będą miały pierwszeństwo przed postanowieniami ogólniejszymi. Jeżeli jednak z różnych dokumentów składających się na Umowę wynikać będzie różny zakres świadczeń lub różne standardy ich wykonania, za decydujący będzie się uważany szerszy zakres świadczeń lub wyższy standard wykonania. Ostateczna decyzja w tym zakresie należeć będzie do Zamawiającego. 5. Inne wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania winien szczegółowo zapoznać się z zapisami SIWZ wraz z załącznikami, celem uzyskania dokładnych informacji dotyczących realizacji przedmiotowego zamówienia. 2) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostateczną ilość specjalistycznych środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi. 3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części lub całości zamówienia przez Podwykonawcę/Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 5) W przypadku realizacji zamówienia przy udziale Podwykonawców, Wykonawca wyłoniony w postępowaniu, zobowiązany będzie do zawarcia umów z Podwykonawcami. Zasady współpracy pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, a Podwykonawcą/Podwykonawcami, określa wzór umowy. 6) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7) Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją lub w skrócie SIWZ. 8) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10) Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych. 11) W niniejszym postępowaniu Zamawiający na podstawie art. 24aa. 1 ustawy, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 12) W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz ofertowy – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (dokumentów rejestrowych), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach