Przetargi.pl
dostawa mebli hotelowych i wyposażenia meblowego do SPA

Uzdrowisko Połczyn S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn Zdrój, ul. Zdrojowa 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3662424; 3662626 w.328 , fax. 94 3662470
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Połczyn S.A.
    ul. Zdrojowa 6 6
    78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3662424; 3662626 w.328, fax. 94 3662470
    REGON: 00028818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-polczyn.p
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa mebli hotelowych i wyposażenia meblowego do SPA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod CPV : 1.1. Meble : 39100000 - 3. 1.2. Meble recepcyjne : 39156000 2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gotowych mebli hotelowych oraz wyposażenia meblowego wraz z pozostałymi akcesoriami do SPA z siedzibą w Połczynie Zdroju przy ulicy Solankowej 8. 3. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć gotowe elementy lub dokonać ich montażu na miejscu dostawy na swój koszt we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. 4. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących mebli hotelowych i wyposażenia meblowego : 4.1. szafki w ilości 48 szt. o parametrach określonych na rysunkach w załącznikach nr 1-15 do SIWZ. 4.2. półki w ilości 5 szt. o parametrach określonych na rysunkach w załącznikach nr 10 i 13 do SIWZ. 4.3. blaty w ilości 23 szt. o parametrach określonych na rysunkach w załącznikach nr 1-14 do SIWZ. 4.4. zabudowa recepcji o parametrach określonych na rysunkach w załącznikach nr 16-23 do SIWZ. 4.5. meble do gabinetu kierownika o parametrach określonych na rysunkach w załącznikach nr 24-26 4.6 zestawienie wszystkich mebli stanowi załącznik nr 27 5. Uwagi na temat materiałów z jakich wykonane są meble. Szafki do szatni - pozostają materiały jak na rysunku. Recepcja - bez zmian pozostaje jak na rysunku, witryna nr.41 pozostaje w materiałach DUROPAL ( można ją uznać za część recepcji) Pozostałe meble - w całości z płyty meblowej KRONOPOL kolor ŚLIWKA WĘGIERKA załącznik 1-13. dotyczy to także wszystkich mebli w gabinecie Półki w zał.10 i 13 pozostają wykonane w laminacie Duropal Brown Plum Materiał HANEX na blaty można zastąpić materiałem RAUSOLID - odpowiednikiem kolorystycznym blaty w zał.1-13 Materiał Hanex pozostaje na blatach na zał.14 6. W celu dokładnego dokonania rozpoznania przedmiotu zamówienia, dokonania pomiarów własnych, Zamawiający zaprasza do złożenia osobistej wizyty. 7. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik kolorów oklein meblowych, blatów i szkła w celu akceptacji przez Zamawiającego. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy. 9. Wykonawca obowiązany jest udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na meble i wyposażenie meblowe objęte zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł. ( słownie : jeden tysiąc złotych). 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 6 stycznia 2010r. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy ; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK nr 77 1090 2662 0000 0001 0262 0438 4. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu. 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.5. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału Wykonawców w postępowaniu: 1.2.1. posiadanie przedmiotu działalności gospodarczej wskazanego w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający przedmiotowi zamówienia, 1.2.2. Wniesienie wymaganego wadium ( 1 000,00 złotych). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następujących dokumentów : 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. Dowód wniesienia wadium ( 1 000,00 zł. ). 1.3. Kopię polisy OC o wartości ubezpieczenia na proponowaną wartość wyceny oferty. 1.4 Min. 2 referencje z ostatnich 3lat za realizację podobnego zadania ( ilościowo-wartościową) 2. Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następującego oświadczenia : 2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca) - załącznik nr 29 do SIWZ. 2.2. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy stanowiące załącznik nr 30 do SIWZ. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-polczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach