Szpital Powiatowy ogłasza przetarg
- Adres: 78-200 Białogard, ul. Chopina 29
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 312-02-66 , fax. 094 312-02-79
- Data zamieszczenia: 2014-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
ul. Chopina 29 29
78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 312-02-66, fax. 094 312-02-79
REGON: 33103125700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbialogard.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do Szpitala Powiatowego w Białogardzie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, montaż, wstawienie i ustawienie mebli do siedziby Szpitala Powiatowego w Białogardzie przy ul. Chopina 29, w miejscu i w czasie wskazanym przez Zamawiającego. b) Przedmiot zamówienia według klasyfikacji CPV: 39100000 - 3 - meble 39121200 - 8 - stoły 39141300 - 5 - szafy 39143122 - 7 - komody 39143110 - 0 - łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane c) Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia przedstawia formularz cenowy - załącznik do SIWZ . d) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy. e) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy. f) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble były fabrycznie nowe i kompletne oraz cechowały się wysoką jakością wykonania. g) Dostarczone meble muszą zapewnić funkcjonalność i wysoki standard. h) Podane w opisie wzory mebli mają charakter przykładowy, wskazujący oczekiwany standard mebli. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. i) Rozwiązania równoważne muszą posiadać parametry takie same lub lepsze od wskazanych w opisach Zamawiającego. W przypadku składania oferty równoważnej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opis proponowanych mebli, z którego będzie wynikało, że zaoferowane meble spełniają wymagania i parametry techniczne lub też posiadają wymagania i parametry techniczne lepsze niż wskazane przez Zamawiającego w załączniku do SIWZ pn. formularz cenowy j) Zamawiający dopuszcza odchylenia od wymiarów podanych w opisie technicznym do (+)-5%. k) Wykonawca odpowiada za szkody powstałe na terenie obiektu w trakcie dostawy, rozładunku, wstawienia i ustawienia dostarczanych mebli aż do chwili ich protokolarnego przekazania Zamawiającemu. l) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do budynku Szpitala Powiatowego w Białogardzie przy ul. Chopina 29 własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. m) Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy z 3 - dniowym wyprzedzeniem na nr fax: 94 311 37 24, lub pocztą e-mail: lsoltysiak@szpitalbialogard.pl n) Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, okaże dokumentację techniczną dla oferowanych wyrobów wraz ze wszystkimi atestami, certyfikatami, w tym Certyfikatami CE i dokumentami dopuszczającymi do sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia musi w pełni odpowiadać, określonym przez polskie prawo, przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania. Dostarczone meble muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz normy PN-EN, właściwe dla danego asortymentu. o) przy protokolarnym przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu również karty gwarancyjne i instrukcje użytkowania mebli, p) Wykonawca - po zakończeniu dostawy - usunie i zutylizuje wszystkie materiały (wymagające wywozu) poza terenem szpitala. Wszystkie te materiały będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14.12.2013r.(Dz.U. z 2013r poz. 21 ze zm.). q) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. r) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. s) SIWZ wraz z załącznikami stanowi kompletny dokument, który jest wiążący zarówno dla Wykonawcy jak i Zamawiającego w trakcie trwania całego postępowania o zamówienie publiczne. t) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji - wynosi 24 miesiące od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru ilościowo - jakościowego przedmiotu zamówienia. u) Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia, 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbialogard.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz wyposażenia meblowego dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia w związku z przebudową budynku znajdującego się przy ul. Cieszkowskiego nr 1 na potrzeby utworzenia żłobka
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DLA DOMU STUDENCKIEGO NR 4 POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2016-06-30 - Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie magazynów ogólnego przeznaczenia, obiektów po remoncie które nie zmieniły przeznaczenia oraz nowo formowanych pododdziałów.
Dodano: 2016-06-22 - Wyposażenie budynku położonego przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie - powtórka
Dodano: 2016-06-09 - Wyposażenie budynku położonego przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa mebli do pokojów studenckich w wyremontowanej części obiektu Domu Studenta nr 2
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2016-01-13 - Zakup sprzętu gabinetowego na wyposażenie pomieszczeń służbowych Dowództwa 12 DZ w Szczecinie przy ul. Zaleskiego 2.
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa i montaż mebli do budynku Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2
Dodano: 2015-09-24