Przetargi.pl
Dostawa mebli do Budynku G Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – sala 116 oraz pomieszczenie 326

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    Aleja Niepodległości 162
    02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
    REGON: 15020000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli do Budynku G Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – sala 116 oraz pomieszczenie 326
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: Zadanie 1 – dostawa mebli do sali 116 G; Zadanie 2 – dostawa mebli do pomieszczenia 326 G. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają załączniki do SIWZ: dla Zadania 1: - Załącznik Nr 1 – Specyfikacja techniczna (opis) mebli do sali 116 G - Załącznik Nr 2 – Wzór umowy dla Zadania 1 dla Zadania 2: - Załącznik Nr 3 – Specyfikacja techniczna (opis) mebli do pomieszczenia 326 G - Załącznik Nr 4 – Wzór umowy dla Zadania 2 3. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia mebli, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ, w załącznikach do SIWZ oraz zgodnie ze złożoną ofertą. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione meble na własny koszt i ryzyko (transport wraz z wyładunkiem i montażem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, a także uprzątnięcie i wywiezienie opakowań po meblach) do Budynku Głównego przy al. Niepodległości 162 w Warszawie. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyraził zgodę, żeby odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady była równa okresowi udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, nie krótszy niż 24 miesiące. Ponadto okres gwarancji rozpoczyna bieg z dniem odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego w sposób określony w umowie. 6. Zamawiający wymaga dołączenia kart gwarancyjnych lub innych równoważnych dokumentów do dostarczanych mebli objętych gwarancją. 7. Jeżeli w ciągu okresu gwarancyjnego ujawnią się wady fizyczne dostarczonych mebli, Wykonawca niezwłocznie wymieni wadliwe egzemplarze na nowe bez żadnej dopłaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Formularz oferty, zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom; 3) Wypełniona specyfikacja techniczna mebli do sali 116 G, w przypadku składania oferty na Zadanie 1 (Załącznik Nr 1 do SIWZ), podpisana jak oferta; 4) Wypełniony formularz cenowy na meble do pomieszczenia 326 G, w przypadku składania oferty na Zadanie 2 (formularz nr 2 do SIWZ), podpisany jak oferta; 5) Oświadczenia wymienione w Części V ust. 1 niniejszej SIWZ; 6) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania; 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach