Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
- Data zamieszczenia: 2010-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18 16/18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
REGON: 00051433100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 65 sztuk krzeseł, 7 sztuk foteli, 12 sztuk stołów dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zaoferowane krzesła (65 szt.) muszą posiadać: - krzesło typu K03-01 lub równoważne; - tkanina: poliester, bawełna, wiskoza, odporność na ścieralność 100.000 wg. normy PN - EN ISO 12947-2:2000; - odporność koloru na światło min 4 wg. PN -ISO 10 5 BO2: 1997/APL:2002 - stelaż naturalne lite drewno olchowe w kolorze czereśnia antyczna, tapicerowane siedzisko oraz częściowo oparcie; - kolor tkaniny odcień czerwieni, dopuszcza się wzory w odcieniu beżu; - produkt fabrycznie nowy; - przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbkę drewna i materiału z którego wykonane będą krzesła. Umowa zostanie zawarta po ostatecznej akceptacji przedstawionych próbek przez Zamawiającego. Wymiary: Szerokość: 500 mm Wysokość: 980 mm Głębokość: 600 mm Wysokość siedziska od podłogi 45 cm Gwarancja 2 lata na krzesło. 2) Zaoferowane fotele (7 szt.) muszą posiadać: - fotel typu Ambasador Extra Multiblock lub równoważny; - system ruchowy RELAX zapewniający optymalny komfort siedzenia; - tapicerowany dwoma rodzajami wysokogatunkowej skóry naturalnej (licowa lub dwoina); - dopuszcza się aby tył fotela był tapicerowany skórą ekologiczną, o identycznej strukturze i kolorze jak część fotela tapicerowana skórą naturalną; - mechanizm ruchowy Multiblock, umożliwiający bujanie się w fotelu oraz jego blokadę w dowolnej pozycji; - mechanizm (relax) tj. ruchome siedzisko i oparcie, swobodne bujanie się, blokada oparcia w wybranej pozycji, regulowana siła oporu oparcia i siedziska, płynnie regulowana wysokość siedziska, płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego; - drewniane podłokietniki i wykończenia bejcowane w kolorze ciemny orzech lub zbliżony; - przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbkę drewna i skóry z której wykonane będą fotele. Umowa zostanie zawarta po ostatecznej akceptacji przedstawionych próbek przez Zamawiającego; - produkt fabrycznie nowy. Wymiary: wysokość fotela 118 - 127 cm wysokość siedziska 50 - 59 cm wysokość oparcia 68 cm głębokość siedziska 49 cm szerokość siedziska 54 cm Waga: 23 kg Atest wytrzymałościowy Zakładu Badań i Wdrożeń Przemysłu Meblarskiego Gwarancja 2 lata na krzesło i 4 lata na amortyzator. 3) Zaoferowane stoły (12 szt.) muszą posiadać: - blat laminowany w jednolitym kolorze, czereśnia antyczna; - stół prostokątny; - nogi z litego drewna w kolorze blatu; - krawędzie proste; - stoły po połączeniu krótszej krawędzi muszą tworzyć jednolitą płaszczyznę; - przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbkę z której wykonane będą stoły. Umowa zostanie zawarta po ostatecznej akceptacji przedstawionych próbek przez Zamawiającego; - produkt fabrycznie nowy. Wymiary: 1800 mm x 800 mm Wysokość: od 750 mm do 769 mm Możliwe rozwiązanie równoważne. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Siwz) należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Zamawiający zostanie powiadomiony pismem przez Wykonawcę o terminie dostawy przedmiotu umowy z 2 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z którego, w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowane meble spełniają wszystkie wymagania zawarte Siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wielkopolskiego Centrum Onkologii
Dodano: 2016-07-19 - Zakup wyposażenia do budowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach - I etap
Dodano: 2016-06-21 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa metalowych szafek ubraniowych oraz szaf skrytkowych komorowych.
Dodano: 2016-05-04 - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - 3 części: Część nr 1 - meble dla I Oddziału ZUS w Poznaniu Część nr 2 - meble dla II Oddziału ZUS w Poznaniu Część nr 3 - meble dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-04-22 - Zakup i dostawa mebli, wraz z montażem do Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa fabrycznie nowych mebli do rozbudowanego i przebudowanego istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach
Dodano: 2016-02-26 - Zakup wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej w Komornikach - II etap
Dodano: 2016-02-24 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych oraz szaf odzieżowych metalowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu
Dodano: 2016-01-21 - ROA.271.36.2015 Sprzedaż, dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia do Gimnazjum w Dopiewie
Dodano: 2015-12-21