Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42200 Częstochowa, ul. Waszyngtona
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 784 100 , fax. 343 784 202
- Data zamieszczenia: 2017-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
ul. Waszyngtona 42468
42200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343 784 100, fax. 343 784 202
REGON: 149400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MEBLI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania. Zadanie nr 1: Fotel obrotowy czarny (3 szt.), Fotel obrotowy (15 szt.) Zadanie nr 2: Stół uczniowski 2- osobowy (73 szt.), Krzesło uczniowskie (149 szt.), Biurko nauczycielskie 2- szafkowe zabezpieczone zamkiem (3 szt.) Zadanie nr 3: Fotel obrotowy czarny (3 szt.) Zadanie nr 4: Stół uczniowski 2- osobowy (75 szt.), Krzesło uczniowskie (155 szt.), Biurko nauczycielskie 2- szafkowe zabezpieczone zamkiem (5 szt.), Tablica wraz kompletem markerów i gąbką - (6 szt.) 3.Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3a, 3b, 3 c, 3d do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 4.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. 5.Minimalny wymagany okres gwarancji: 24 miesiące; 6.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy). 7.Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania 8.Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy. 9.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa wyposażenia stanowisk biurowych
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa wyposażenia stanowisk biurowych oraz stanowisk kuchennych
Dodano: 2023-04-27 - „Praca na zdrowie w Urzędzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach II” – dostawa foteli ergonomicznych obrotowych.
Dodano: 2023-03-22 - Przetarg nieograniczony Poprawa jakości i ergonomii pracy personelu Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu – zakup doposażenia.
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa foteli ergonomicznych oraz klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty”
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa foteli biurowych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/134/MW
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa foteli biurowych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/134/MW
Dodano: 2020-11-18 - Dostawa foteli ergonomicznych oraz klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty”
Dodano: 2020-10-26 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy IA1/D/20/21/DM
Dodano: 2020-06-05