Straż Miejska w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-119 Łódź, ul. Kilińskiego 81
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 2502232 , fax. 0-42 2502200
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska w Łodzi
ul. Kilińskiego 81 81
90-119 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 2502232, fax. 0-42 2502200
REGON: 47000614500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych i szafek ubraniowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i szafek ubraniowych. Przedmiot zamówienia został poidzielony na dwa zadania, tj: I. Zadanie nr 1 Dostawa mebli biurowych - na przedmiot zamówienia składają się następujące meble biurowe: 1) Biurko - 32 szt., 2) Zestaw biurowy - 4 szt., 3) Regał na akta - 25 szt., 4) Szafa na dokumenty - 8 szt., 5) Szafa ubraniowa - 9 szt., 6) Kontener - 6 szt., 7) Szafka - 7 szt., 8) Krzesło - 28 szt., 9) Fotel obrotowy - 30 szt., 10) Stolik - 3 szt., 11) Stół konferencyjny - 3 szt., 12) Wieszak stojący - 5 szt. II. Zadanie nr 2 Dostawa szaf metalowych i szafek ubraniowych 1) Szafa metalowa na akta - 7 szt., 2) Szafki braniowe - 110 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym niniejszą procedurą przetargową, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia składają wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, dokumenty wskazane powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa mebli
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. DOA-ZP-VII.271.21.2016
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa wyposażenia meblowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Skarbowej w Łodzi
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa wyposażenia meblowego do budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Banacha 12/16
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa i wyposażenie w meble biurowe pomieszczeń przejętych od Poczty Polskiej S.A. oraz wymiana wyeksploatowanych i uzupełnienie pozostałych mebli w II Oddziale ZUS w Łodzi
Dodano: 2015-10-27 - dostawa mebli biurowych dla potrzeb O/ZUS Tomaszów Maz.
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa wyposażenia meblowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2015-09-10 - dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł, foteli oraz różnego rodzaju siedzisk
Dodano: 2015-08-26