Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Nr 129 przy Jednostce Wojskowej 4392

Jednostka Wojskowa 4392 w Nowym Glinniku ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7397309 , fax. 044 7397633
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4392 w Nowym Glinniku
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 044 7397309, fax. 044 7397633
    REGON: 59072038400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przetarg.army.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Nr 129 przy Jednostce Wojskowej 4392
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet artykuły spożywcze - pozycje od 1 do 71; pakiet nabiał - pozycje od 1 do 9; pakiet pieczywo - pozycje od 1 do 6; pakiet drób - pozycje od 1 do 8; pakiet mrożonki- pozycje od 1 do do 3; pakiet ryby - pozycje od 1 do 2;pakiet mięso i wędliny - pozycje od 1 do 12; pakiet jaja -1 pozycja; pakiet warzywa - pozycje od 1 do 22; pakiet owoce - pozycje od 1 do 9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. i złożyli niżej wymienione dokumenty:posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia( art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZPN) m.in.: nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ pisemne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i ust.2 pkt.1 i pkt.2 Ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zaświadczenie - z właściwego urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczeniem podatków z wyjątkiem przypadku kiedy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - Ujawnione w zaświadczeniu zaległości lub brak tego dokumentu spowodują wykluczenie wykonawcy. Zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert lub uaktualnione (przez odpowiedni organ) - potwierdzające, że działalność oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - ujawniona w zaświadczeniu informacja o otwarciu likwidacji lub ogłoszenie upadłości lub brak tego dokumentu spowodują wykluczenie wykonawcy. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy,upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (gdy nie są one wykazane w rejestrze lub wpisie do ewidencji) lub Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo powinno być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnione osoby, przedstawiciela każdego z partnerów. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii, odpisu notarialnie poświadczonego - jeżeli pełnomocnictwo będzie, będzie stanowiło załącznik do oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument potwierdzający współpracę tych podmiotów - brak tego dokumentu spowoduje wykluczenie wykonawcy. Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia .Z treści złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetarg.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach