Jednostka Wojskowa 4392 w Nowym Glinniku ogłasza przetarg
- Adres: 97-217 Lubochnia,
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7397309 , fax. 044 7397633
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4392 w Nowym Glinniku
97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
tel. 044 7397309, fax. 044 7397633
REGON: 59072038400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: przetarg.army.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Nr 129 przy Jednostce Wojskowej 4392 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet artykuły spożywcze - pozycje od 1 do 71; pakiet nabiał - pozycje od 1 do 9; pakiet pieczywo - pozycje od 1 do 6; pakiet drób - pozycje od 1 do 8; pakiet mrożonki- pozycje od 1 do do 3; pakiet ryby - pozycje od 1 do 2;pakiet mięso i wędliny - pozycje od 1 do 12; pakiet jaja -1 pozycja; pakiet warzywa - pozycje od 1 do 22; pakiet owoce - pozycje od 1 do 9. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. i złożyli niżej wymienione dokumenty:posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia( art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZPN) m.in.: nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ pisemne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i ust.2 pkt.1 i pkt.2 Ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zaświadczenie - z właściwego urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczeniem podatków z wyjątkiem przypadku kiedy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - Ujawnione w zaświadczeniu zaległości lub brak tego dokumentu spowodują wykluczenie wykonawcy. Zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert lub uaktualnione (przez odpowiedni organ) - potwierdzające, że działalność oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - ujawniona w zaświadczeniu informacja o otwarciu likwidacji lub ogłoszenie upadłości lub brak tego dokumentu spowodują wykluczenie wykonawcy. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy,upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (gdy nie są one wykazane w rejestrze lub wpisie do ewidencji) lub Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo powinno być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnione osoby, przedstawiciela każdego z partnerów. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii, odpisu notarialnie poświadczonego - jeżeli pełnomocnictwo będzie, będzie stanowiło załącznik do oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument potwierdzający współpracę tych podmiotów - brak tego dokumentu spowoduje wykluczenie wykonawcy. Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia .Z treści złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetarg.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000 euro na sukcesywną dostawę różnych produktów spożywczych i produktów dla niemowląt do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W GAT. I
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2016-05-19 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 209 000 Euro na dostawę artykułów spożywczych dla ZSRCKU.
Dodano: 2016-04-05 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 209 000 Euro na dostawę artykułów spożywczych dla ZSRCKU.
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w Sieradzu
Dodano: 2016-03-07 - Dostawy produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2016-02-29 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 209 000 Euro na dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Szadku
Dodano: 2016-01-18 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Szadku
Dodano: 2015-12-30