Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach ogłasza przetarg
- Adres: 16-500 Sejny, ul. Łąkowa 26
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 516 39 70 , fax. 87 516 33 75
- Data zamieszczenia: 2010-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach
ul. Łąkowa 26 26
16-500 Sejny, woj. podlaskie
tel. 87 516 39 70, fax. 87 516 33 75
REGON: 79074285300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sejny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych do Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach: a. Wszystkie meble powinny być wykonane zgodnie z polskimi normami. b.Materiały użyte w produkcji mebli muszą posiadać certyfikaty jakości i higieny (płyta, kleje, lakiery. obrzeża). c.Krzesła i fotele muszą posiadać atesty wytrzymałości. d.Kolorystyka mebli oraz tapicerek siedzisk do ustalenia z Zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. e.Uchwyty w kolorze metalik. f.Wszystkie szafy i szafki powinny być zamykane za pomocą zamka patentowego. g.Okres gwarancji minimum 36 miesięcy. CZĘŚĆ I Zamówienie dotyczy dostawy mebli do Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7, który stanowi integralną część SIWZ. CZĘŚĆ II Zamówienie dotyczy dostawy mebli do pokoju nr 6 Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7, który stanowi integralną część SIWZ. CZĘŚĆ III Zamówienie dotyczy dostawy mebli do składnicy akt (archiwum zakładowego) Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7, który stanowi integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sejny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli na potrzeby Działu Administracyjnego Politechniki Białostockiej - DO-120.362/66/16
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej - DO-120.362/54/16
Dodano: 2016-06-02 - Dostawę mebli na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej
Dodano: 2016-04-28 - Dostawę mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej; Nr sprawy:DO-120.362/18/16
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa mebli na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej, Nr sprawy: DO-120.362/218/15
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa mebli biurowych i szkolnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Suwałkach im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach.
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa i montaż mebli w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Rudka
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa do Starostwa Powiatowego w Sokółce mebli biurowych i urządzeń aktywnych do systemu kolejkowego
Dodano: 2015-09-22