Miasto Białystok ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
- Data zamieszczenia: 2016-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
ul. Słonimska 1 1
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
REGON: 00051500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.tj 1) ul. Branickiego 3/5, 2) ul. Składowa 11, 3) ul. Słonimskiej 1, 4) ul. Słonimska 2/2, 5) ul. Lipowa 16, 6) ul. Nowy Świat 4, 7) ul. Zamenhofa 5 C, 8) ul. Armii Wojska Polskiego 2/2. Wszystkie oferowane meble muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone meble od dnia dostawy 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca zamówienia musi dostarczyć meble własnym transportem i własnym staraniem dokonać ich montażu w budynkach Urzędu Miejskiego. 4.Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zaleca się wyłonionemu Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczenia, w którym będą montowane meble w celu dokonania szczegółowego obmiaru z natury. 5.Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych mebli biurowych. 6.Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8:00-17:00 w poniedziałek i 7:30-15:30 wtorek-piątek, do wskazanej każdorazowo siedziby Zamawiającego. 7.W przypadku zmiany miejsca, do którego mają być dostarczone meble, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca dostarczenia na inne. Zmiana ta nie powoduje konieczności sporządzania aneksu a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy drogą e-mailową z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.8.W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9.Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii mebli biurowych odbywać się będzie drogą elektroniczną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na dostarczone meble
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli na potrzeby Działu Administracyjnego Politechniki Białostockiej - DO-120.362/66/16
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej - DO-120.362/54/16
Dodano: 2016-06-02 - Dostawę mebli na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej
Dodano: 2016-04-28 - Dostawę mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej; Nr sprawy:DO-120.362/18/16
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa mebli na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej, Nr sprawy: DO-120.362/218/15
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa mebli biurowych i szkolnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Suwałkach im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach.
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa i montaż mebli w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Rudka
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa do Starostwa Powiatowego w Sokółce mebli biurowych i urządzeń aktywnych do systemu kolejkowego
Dodano: 2015-09-22 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2015-09-21