Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Teofila Noniewicza 10
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 5628456 , fax. 87 5628455
- Data zamieszczenia: 2015-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
ul. Teofila Noniewicza 10 10
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 5628456, fax. 87 5628455
REGON: 20002650700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych i szkolnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Suwałkach im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zmówienia jest dostawa mebli biurowych i szkolnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Suwałkach im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli na potrzeby Działu Administracyjnego Politechniki Białostockiej - DO-120.362/66/16
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej - DO-120.362/54/16
Dodano: 2016-06-02 - Dostawę mebli na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej
Dodano: 2016-04-28 - Dostawę mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej; Nr sprawy:DO-120.362/18/16
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa mebli na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej, Nr sprawy: DO-120.362/218/15
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa i montaż mebli w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Rudka
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa do Starostwa Powiatowego w Sokółce mebli biurowych i urządzeń aktywnych do systemu kolejkowego
Dodano: 2015-09-22 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2015-09-21