Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-404 Białystok, ul. Młynowa 29
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085/7486464 , fax. 085 748 64 66
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
    ul. Młynowa 29 29
    15-404 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085/7486464, fax. 085 748 64 66
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli do: a) siedziby Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowa 29; b) siedziby Inspektoratu ZUS w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Plac Odrodzenia 5; c) siedziby Inspektoratu ZUS w Augustowie, ul. Hoża 8; d) siedziby Biura Terenowego ZUS w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 67; - wykaz mebli oraz ich ilość w rozbiciu na poszczególne lokalizacje zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące mebli: a) cały oferowany asortyment ma być kompletny, zmontowany, fabrycznie nowy (rok produkcji 2013), nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw. Meble dostarczone pod wskazane adresy powinny być kompletne w całości, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. b) w celu potwierdzenia, że oferowane meble i wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dokumenty (atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, świadectwa zgodności itp.) potwierdzające, iż odpowiednie meble są produkowane zgodnie z normami i posiadają atesty: - PN-EN 14073-2:2006 Meble biurowe - Meble do przechowywania - część 2: Wymagania bezpieczeństwa, - PN-EN 527-2:2004 Meble biurowe - Stoły robocze i biurka - część 2: Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa, - PN-EN 14074:2006 Meble biurowe - Stoły, biurka i meble do przechowywania - Metody badań w celu potwierdzenia wymagań wytrzymałości i trwałości części ruchomych, - PN-EN 1335-2:2002 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy - część 2 - Wymagania bezpieczeństwa, - atest higieniczny w zakresie płyty melaminowanej potwierdzający klasę higieny E1 - atest higieniczny na obrzeża meblowe użyte przy produkcji mebli - atest higieniczny dla mebli obejmujący gotowe wyroby, zezwalający na zastosowanie ich w pomieszczeniach biurowych lub pomieszczeniach użyteczności publicznej. UWAGA: W przypadku, jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) meble biurowe wykonane z płyt wiórowych grubości 25 i 18mm pokrytych melaminą w klasie higieny E-1. Wszystkie krawędzie elementów wykończone na gorąco taśmą PCV w kolorze płyty. Tylna ściana wykonana z płyty HDF (grubości 3 - 5 mm) mocowana w nafrezowaniu boków i wieńców szaf za pomocą złączy stabilizujących. Półka środkowa w szafach aktowych mocowana na stałe, boki licujące z powierzchnią płyty. Wieńce szaf, blaty biurek i kontenerów wykonane z płyty grubości 25mm, reszta konstrukcji z grubości 18mm (poza tylną ścianą). Wieńce, drzwi, fronty szuflad, przednie krawędzie boków szaf oraz blaty biurek wykończone PCV 2mm, pozostałe krawędzie PCV grubości 1mm. Wszystkie półki wykończone taśmą PCV z trzech stron, z regulacją wysokości i zabezpieczone przed wysuwaniem się. Odległości półek powinny być dostosowane do wysokości segregatorów A4 z możliwością regulacji półki ruchomej do góry i do dołu o 32mm. W szafach zawiasy puszkowe (110 stopni) typu Click Catch, samodomykające z możliwością regulacji w trzech płaszczyznach, zamki wyposażone w dwa klucze z indywidualnym oznaczeniem zamka, np. firm ZBM, Blum, Hafele, Hettich. Uchwyty metalowe dwupunktowe o rozstawie min. 28 mm. Drzwi szaf zamykane na dwie zasuwki (górna i dolna).Wszystkie szafy na stopkach z regulacją poziomu od wnętrza szafy. Biurko na stelażu metalowym w kształcie litery T z torem kablowym umieszczonym w nogach biurka. Stelaże biurek przykręcane do blatów za pomocą tzw. muf, malowane proszkowo w kolorze grafitowym. Nogi wyposażone w regulatory wysokości. Kontenery zamykane na zamek centralny, szuflady na prowadnicach metalowych samodomykających się. Ilość i szczegółowe parametry techniczne mebli określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany kolorystyki mebli i tapicerki siedzisk, w granicach podanej w ofercie grupy cenowej. Szczegółowy opis (charakterystykę) asortymentu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy oraz rysunki (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Nieuwzględnienie w ofercie chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty. 4. Zamawiający dopuszcza składanie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis mebli równoważnych (opisy winny przedstawiać wymiary i wyposażenie oferowanego asortymentu meblowego [ilość półek, sposób ich ułożenia, określenie koloru, rodzaj płyty itp.], a w kolumnie IV formularza cenowego (załącznika nr 1 do SIWZ) należy podać typ i producenta mebli)), z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Przez równoważny należy rozumieć meble o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. 6. Warunki realizacji zamówienia: a) dostawa mebli do Inspektoratu w Wysokiem Mazowieckiem oraz do Biura Terenowego w Kolnie winna być zrealizowana w terminie do 1 miesiąca od daty podpisania umowy; b) dostawa mebli do Inspektoratu w Augustowie oraz do siedziby Oddziału w Białymstoku winna być zrealizowana w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy; c) koszt dostarczenia kompletnych mebli pod wskazane adresy ponosi Wykonawca. d) termin dostarczenia mebli każdorazowo powinien być uzgodniony telefonicznie z pracownikiem Oddziału ZUS wskazanym w umowie; e) zamawiane meble winny być dostarczone w dniach i godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek - piątek, między godziną 8.00 a 15.00 f) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 3-letniej gwarancji na dostarczony asortyment meblowy, na zasadach określonych we wzorze umowy. g) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku mebli, a następnie do wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, mieszczących się w podanych siedzibach. h) zapłata należnego wynagrodzenia będzie dokonywana na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni, na zasadach określonych we wzorze umowy, od daty wystawienia, na podstawie protokołu odbioru. Za dostawę do każdej lokalizacji Wykonawca powinien wystawić odrębną fakturę. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie oceny ofert zażądania od Wykonawcy(ów) próbek płyt, egzemplarza zaoferowanych mebli, w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach