Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska ogłasza przetarg
- Adres: 72-123 Kliniska Wielkie, Pucko 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4312133, 4312124 , fax. 91 4181560
- Data zamieszczenia: 2013-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska
Pucko 1 1
72-123 Kliniska Wielkie, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4312133, 4312124, fax. 91 4181560
REGON: 81053915000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/kliniska
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państawa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych dla Nadleśnictwa Kliniska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa mebli biurowych tj. krzeseł konferencyjnych, krzeseł biurowych, regałów bibliotecznych oraz zestawów mebli do wyposażenia kancelarii leśniczych i nowopowstałych biur w Nadleśnictwie Kliniska oraz potrzeb Ośrodka Edukacji Przyrodniczo Leśnej przy Nadleśnictwa Kliniska. Zamówienie powyżej 14 tys. euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 .zł (słownie; jeden tysiące zł 00/100 ). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22.11.2013 r. (włącznie) do godz. 8:00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Stąd przy wnoszeniu wadium należy uwzględnić specyfikę działania banków. Wadium może być wnoszone w formach określonych w ustawie Pzp pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: konto BGŻ S.A. O/Szczecin 52 2030 0045 1110 0000 0055 6240. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane w kasie Nadleśnictwa. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz będą deponowane w kasie w siedzibie zamawiającego (p. nr 12); dowód - kopię dokumentu wadialnego należy załączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kliniska.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz wyposażenia meblowego dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia w związku z przebudową budynku znajdującego się przy ul. Cieszkowskiego nr 1 na potrzeby utworzenia żłobka
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DLA DOMU STUDENCKIEGO NR 4 POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2016-06-30 - Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie magazynów ogólnego przeznaczenia, obiektów po remoncie które nie zmieniły przeznaczenia oraz nowo formowanych pododdziałów.
Dodano: 2016-06-22 - Wyposażenie budynku położonego przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie - powtórka
Dodano: 2016-06-09 - Wyposażenie budynku położonego przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa mebli do pokojów studenckich w wyremontowanej części obiektu Domu Studenta nr 2
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2016-01-13 - Zakup sprzętu gabinetowego na wyposażenie pomieszczeń służbowych Dowództwa 12 DZ w Szczecinie przy ul. Zaleskiego 2.
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa i montaż mebli do budynku Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2
Dodano: 2015-09-24